Epäilen, että kaverini lapsen isä on minun mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistaa

Vieras
Meidän avioliitossa on ollut hyviä ja huonoja aikoja. Pari vuotta sitten epäilin, et mies pettää mua mun kaverin kanssa. Mies kiisti kaiken ja siitä asiasta päästiin yli puhumalla. Ajan myötä se epäilys unohtui. Kaverini on myös naimisissa, oli jo silloin kun tämä kuvittelemani pettäminen olis tapahtunut. Kaverilla on saman ikäinen laps kuin meilläkin eli nyt 1,5-vuotias. Tää pettämisepäily kummittelee yhä mielessäni silloin tällöin ja nyt olen alkanut kuvitella, et kaverin lapsen isä onkin mun mies, ei kaverin mies. Mun mielestä meidän lapset on ihan samannäköisiä. Mies nauraa mulle ja on loukkaantunut, kun olen tämän ääneen sanonut. Mä tulen hulluksi näiden ajatusten kanssa, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
On kyllä tosi ikävä tilanne. Mistä sait silloin aikoinaan päähäsi että heillä olisi suhde?

En nyt ala tässä yksityiskohtia eritellä, mut sanotaan, et meidän liitto oli eron partaalla ja kaikenlaista sähläystä oli puolin ja toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistaa:
Alkuperäinen kirjoittaja anni:
Alkuperäinen kirjoittaja heips:
kysele muilta tuttaviltas et näyttääkö he samanlaisilta...

just näin,koska nyt kun epäilet koko ajan,niin varmasti lapset näyttävät samannäköisiltä..

niin, sitä minäkin olen ajatellut, et jos kuvittelen vaan.

Tai näytät ensin kuvia molemmista lapsista puolihuolimattomasti jossain muualla. Jos ihan ulkopuolisenkin mukaan ovat samannäköisiä, niin ei kun testit kehiin!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
otapa samaan kahvipöytään molemmat. Mies ´ja sun ystävä. Kysy suoraan...... näet naamoista valehtelevatko.

jos mä oonki väärässä ja mitään pettämistä ei oo ikinä ollut, niin kaveri on sen jälkeen entinen kaveri. Hän ei tiedä, että olen joskus epäillyt miestäni pettämisestä hänen kanssaa.

Tiedän tällaisen tapauksen. Luulen ettei ihan harvinaista ole. Ei kannata jäädä epäilemään, luulen että tollasia epäilyjä on vaikea haudata. Tee jotain että oikea totuus saadaan selville, vaikka sitten se hius testi. Saat mielenrauhan kun kuulet totuuden, oli se sitten mikä tahansa.

kauheeta.yritä jollain tapaa saada asia esille. Itsekkin ehdottaisin mennä kaverin miehen puheille,mutta teoriassahan se on helppo sanoa,mut oikeesti se voi vaatia hiukan enempi uskallusta.

Yhteistyössä