Epätasainen iho ja näppylät kasvoissa

  • Viestiketjun aloittaja Moroshka
  • Ensimmäinen viesti
Moroshka
Minulla imetyksen lopettamisen jälkeen tuli pikkuhiljaa voimistuva tuo otsikon ongelma. Akneksi en kutsuis, koska harvoin näpyt pääsee tulehtumaan, lähinnä on koko ajan otsa ja poskien sivut näyttävät todella epätasaiselta, koska ovat täynnä pikkunäppylöitä. Eivät ole mustapäät. Minulla on luonnostaan todella pienet huokoset ihossa. Oli tämä hormoniperäinen tai ei (e-pillerit ovat vain pahentannet asian), syön mä todella terveellisesti (vähähiilareinen ruokavalio, enkä herkuttele kuin viikonloppuisin jotain järkevää herkkua), juon paaaaljon kun tykkään vedestä. Nukun 7-8t/yö. Alkaa vain ikä jo painaa(29v) ja jotain tälle iälle sopivia voiteitakin pitäisi alkaa käyttää eikä akne-voiteita. Iho niistä kuivuu entisestään. :p :p :p :p :p :kieh: :kieh: :kieh: Jos jollakin oli sama ngelma ja millä se sittten lähti paranemaan, tänne vaan kiitos!!!
 
:wave: Mullakin on ihan samanlainen ongelma! :( Alkoi kun ehkäisykapseli poistettiin... nyt aloitan pillerit ja katson pahentaavo vai parantaako se. Hyvät neuvot ois kyl kalliin jos jollain on!

Mulla on käytössä Eucerin sarja apteekista (puhdistusemulsio+kasvovesi+kasvovoide). Ainoo joka hieman edes auttaa. :)
 
Moroshka
Ja mä oon käyttänyt esim. Vichy sarjan kallihkoa sarjaa epäpuhtaalle iholle. Kuivatti kuin mikä (muutenki kiristävä iho) mutta ei auttanu tuohon näppyläisyyteen.
 

Yhteistyössä