epäsäännöllinen kierto ja oviksen metsästys..

hei!
kertokaapa hyvät kanssa sisaret että miten olette laskeneet oviksen tikuttamisen aloittamisen jos kiertonne on epäsäännöllinen. Oma kierto on pitkään ollut 32-33 ja nyt viime kierto olikin 30, eli miten nyt aloittaisin tuon tikuttamisen? hermo menee tän asian kanssa... ja toinen asia mikä ihmetyttää, luin tuota hymynaama ovistestin lisätieto osutta ja siinä sanottiin että normikierto lasketaan menkkojen alkamispäivästä seuraavien menkkojen edelliseen alkamispäivään, onko tosiaan näin??! mä olen aina laskenut siitä päivästä kun alkaa niin seuraavan alkamispäivään enkä sitä edelliseen päivään, olipas taas sekavasti selitetty mutta toiv. ymmärsitte=) joten apua kaivataan...
 
Juu siis kyllä se lasketaan niin. Jos esim kuukautiset alkaa 1.12.2011, se on silloin kp 1. Ja jos seuraavat alkavat vaikkapa 30.12.2011, se on taas kp 1. Eli 29.12.2011 lopetetaan tuossa tapauksessa laskeminen. :)
 
Mulla tuon mittaset kierrot suurinpiirtein sillon, kun säännölliset ja ovis ajoittuu usein kp15 kieppeille (Laskureiden mukaan sen pitäis olla kp18), Ite testailen yleensä kp13 eteenpäin... joskus aiemminkin huvikseen, mut ikinä ei ole ovis tullut tietääkseni ennemmin. Toki jokaisen kroppa omanlaisensa :)

Tsemppiä pongailuun ja tärppionnea! :)
 

Yhteistyössä