epänormaalit menkat + vaaleanpunainen vuoto

osaako kukaan sanoa mitään? Mulla alkoi menkat kp 31/28 eli myöhässä,kesti 2 ja puoli päivää ja loppu ku seinään. Mulla tapaa kestää sellaiset 7 päivää. Sit kun ne oli poissa sen puolipäivää niin alkoi limaista vaaleanpunaista vuotoa jota tulee vain paperiin vessassa käydessä. Mulla alkoi penisiliinikuuri samana päivänä ku menkat alkoi. Voiko tuo lääke tehdä tälläistä? Ei kyllä enemmin ikinä oo ollu tällee edes lääkekuurin aikana. Vihlontaa lisäksi oikealla puolella munasarjojen kohdassa.. Onko jollain tietoa? Voinko olla raskaana, vaikka ton 2 päivää tuli ihan normaalisti menkka vuotoa?
 
Joo, kannattaa testata varmuuden vuoks, mielellään apteekin omalla, eikä millään erikoisherkällä..
Myös kysta voi tehä semmosta, välivuotoja ja noita kipuja. Mulla todettiin pari vuotta sitten pieni kysta ja sillon oli ollu just samanmoista oiretta. Menkat ollu välillä tosi niukkoja ja lämpökin jääny oudosti niiden jälkeen koholleen. Mutta tavalliset kystat on vaarattomia, niitä tulee ja menee. Eikä ne estä raskaaksituloa.
 

Yhteistyössä