Alkuperäinen kirjoittaja ltm:Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:pystyiskö ottaa liittoon yhteyttä noista tunneistä jos kerta työsopparis on enemmän tunteja ja pomo antaa vähemmän??
Sitä mä oon yrittänyt miehelle sanoa. 25h/vko teki yli puoli vuotta ennen kesää, ja sopimuksessa on 30h/vko. Ja nyt on uus työntekijä palkattu..
No todellakin kannattaa ottaa liittoon yhteyttä jos kerta on palkattu uus työntekijä?? iheme pomo..miksei miehes ota yhteyttä? Mitä pomo sanoo ettei anna lisää tunteja??
No mies kysyi että miten sais lisää tunteja niin pomo oli sanonut että "no sitten meidän pitäisi irtisanoa xxx". Joka muuten sattuu olemaan yh-äiti. Ei kai mies voi toivoa että toinen pantaisiin pois töistä että hän saisi enemmän tunteja.. Ja uusi työntekijä on "myymäläpäällikköharjoittelija" jota muuten haettiin niin ettei vanhoille työntekijöille kerrottu paikan olevan auki..
Juttutuokio luottarin kanssa olis varmaan paikallaan. JOS tuossa avoimessa paikassa ei ole koulutusvaatimusta tms jolla perusteella ei tarvi ilmoittaa työsuhteessa jo oleville siitä.
Ei oo luottaria. Ja mun miehellä on kaikki vaadittava koulutus ja 10 vuotta työkokemusta.