Entiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yök. Edellistä ei todellakaan pidä kertoa. En itse halua ainakaan tietää mieheni minua edeltäneistä kumppaneista. Ja takuulla en aio itse kertoa.

Että oikein muistella??????

Ihminen on koko eletyn elämänsä summa. Kaikki mikä on menneisyydessä tapahtunut vaikuttaa jollakin tavalla nykyisyyteen; joskus tulee virheistä opittua, toisinaan toistettua vanhaa kaavaa. Yhtä kaikki mielestäni tulevan aviopuolison on syytä tietää ne asiat, jotka vaikuttavat sinuun ihmisenä ja puolisona - mitkä elämänarvot ja moraali sinulla tosiasiassa on. Siinä on vahva pohja, miltä ponnistaa; tällainen olen, otatko vastaan?

ap:
""..ja tekisi mieli käryttää nämä hyväksikäyttäjät!""
""Mieheni kommentti oli että hän
käryttää nämä ukkomiehet, sanoin vaan että tee mitä
lystäät!""

- No tässä on taas kaksi älypäätä löytänyt toisensa...

mitkä helvetin ""hyväksikäyttäjät"", kukahan on ollut se hyväksikäyttäjä?

Samaa mieltä ellin kanssa... Sitä vaan että miksi kaivaa merkityksettömät ihmiset jostakin nykypäivään, itseäni ei ainakaan kiinnosta mieheni entiset, eikä mieskään ole kysellyt omistani. Tosin minulla ei ole ukkomiehiä joita muistella;) Eikä siksi halua laittaa heidän yritystään perheensä kanssa koetukselle vanhoilla asioilla.

Jos tekee tai on tehnyt sellaista mitä ei itsekään hyväksy. Silloin siitä ei voi puhua.

Mutta jos tekee tai on tehnyt sellaista minkä itse hyväksyy ja se tuntuu oikealta, niin silloin mikään ei estä siitä puhumasta.

Salaamalla todellinen minäni. En voi odottaa toisen osapuolen hyväksyvän minut itsenäni. Silloin olen vain marionetti, joka esittää jotain muuta kuin olen. En ole valmis kantamaan vastuuta omista teoistani, niin kuinka voisin olettaa toisen ihmisen hyväksyvän minut omana itsenäni.

Minä pidän itsestäni tällaisena kuin olen, en odota hyväksyntää muilta, en siis teeskentele... Silti en ole mikään kulkeva historiankirja en puhu omista asioistani eikä se tarkoita etteikö olisi niitä hyväksynyt en vain pidä niitä merkittävinä, ihmisiä tulee ja menee nyt on tärkeä tämä mies joka juuri nyt tuntuu oikealta ja on ollut sitä jo 6vee eli en ole myöskään kevytmielinen;) Silti uskon että se mitä toiselle kerrot voi tulla esille siellä missä et itse halua... Ei minun oma elämä kuulu koko kansalle, sitä vain... Eli ei todellakaan kannata kaikesta puhua, tosin ei mulla ole luurankojakaan... Eli mieli on kevyt kuin kevät tuuli:) Ja sellaisen olon toivon kaikille elleille=)

Minä kun luulin, että kyseessä olisi ollut nuoret, lapsenkengissä vielä astelevat kypsymättömät, mutta nämähän ovatkin iältään aikuisia, mutta korvien välistä en mene takuuseen...

Miten hemmetissä keski-ikäinen nainen voi sanoa, että on ukkomiesten hyväksikäyttämä????!!

Eiköhän sinun akkaparka ja toisen tootiskon, tämä miehentekeleen kannattaisi pitää mölyt mahassaan. Mikä oikeuttaa teidät kostamaan entisten miestuttavien kanssa hoidellut seksileikit näiden vaimoille?
Älä edes yritä uskotella, että sinua on viety vastoin tahtoasi.

Et pidä merkittävänä moraaliasi, ajatuksiasi seksuaalisuudesta ja elämänkatsomuksesta? Ne eivät ole tärkeitä? Mikä sitten on tärkeää?

Hälläväliä meininki? Ihmisiä tulee ja menee???

Ei kait tuntemattomille tarvitsekkaan mitään kertoa. Erikoista mikäli pidät miestäsi tuntemattoman ihmisen asemassa (""Ei minun oma elämä kuulu koko kansalle"")??

Miksi ihmeessä kertoisin nykyiselle miehelleni toisten intiimeistä asioista....onhan meitä ollut kaksi aina tekoja tekemässä, enkö siis petä siinä toisen osapuolen luottamuksen. Suhde on ollut kahden yksityinen asia ekä kuulu tuleviin suhteisiin.

On tullut tilanteita joissa nykyiseni on tavannut entisiäni, kaikki on mennyt ihan hyvin kun tilanne on tullut eteen. Olen vaan lyhyesti kommentoinut kyseistä henkilöä jos ei sitten keskustelussa ole tullut selväksi että on ystävänä, kenenkään entisen kanssa en onneksi ole eronnut riidoissa.

Olen myös tavannut nykyiseni entisiä, eikä minua se haittaa, hyvä että on osannut elää eikä ollut peräkammarissa.

Mennyt on kuitenkin mennyttä.

Mikä ihmeen selonteko sinun täytyy tehdä entisistäsi?

Siinä vaiheessa kun kuvaan tulee uusi ihminen ja hän hyväksyy sinut, kaikki aiemmin tapahtunut annetaan anteeksi ja ne menettää merkityksensä. Jokaisella on oma historiansa eikä tehtyä saa tekemättömäksi. Lähdetään puhtaalta pöydältä. Se joka ei tähän pysty, ei ansaitse toista ja hänen kunnioitustaan eikä rakkauttaan.

Saatana sentään!

"".... tekisi mieli käryttää nämä hyväksikäyttäjät!...""

Eipä ole häävi aivorakenne kun hyväksikäyttäjiäkin on ollut ihan monikossa! Monille piisaisi vain yksi tai nolla käyttäjää.

Kyllä minä ainakin halusin tietää vasimon entiset. Paras se on tietää etukäteen kuin saada jotakin sattumalta kuulla. Ja kun et ole kertonut aiemmin, on hyvä myös, että kumppanisi voi vielä kerran miettiä, kuinka käytetyn haluaa. Siis kerro likaisinkin yksityiskohta, ainakin tilastot.

Kuule Seppo, ei se käyttämällä kulu. Vastoin vanhaa suomalaista sanontaa, niin tikanpoika ei puuhun osaa opettelematta. Itse en tahtoisi täysin kokematonta omaan sänkyyni, seksi on iloinen asia!

Vaimo on ollut neljän muun kanssa, sekin on liikaa varsinkin, kun yksi on jo minun kuvioissa ollessani, mutta siedän. Jos olisi ollut ukkomiesjuttuja olisi kyllä saanut jäädä se liitto solmimatta. - Kului tai ei kyllä se jälkensä jättää.

Onkohan Sepon vaimo kertonut kaikki?

Mieheni ei ole entisiäni koskaan kysellyt enkä minä hänen. Selvähän se on, että molemmilla on niitä ollut kun molemmilla on lapsiakin ja sinkkunakin eloa vuosia eron jälkeen. En edes osaisi vastata kuinka monta yhdenkin yön juttua on ollut, tuskin niitä kaikkia muistaisin vaikka miten miettisin.

Kaippa se mies arvaa, että on niitä ollut enemmän kuin se ex-aviomies kun sänkytaitojani jaksaa aina kehua. Tosihan se on, että osaan häntä paremmin hommat mutta hyvä hänkin on oppimaan....

JOS (huom. jos) minulla olisi mies, jolle asialla olisi jotain väliä ja joka sitä kyselisi, taatusti valehtelsin miesten määrän. Just tollanen kolme, neljä on se yleisin vale.

1998 oli tehty suomalaisten seksikumppaneiden määrästä tutkimus ja siinnä keskiarvo naisilla oli 6partneria ja miehillä 11...

Eli miehen tarttee sitten harjoitella enemmän:)

Mitä taas tulee siihen että elämänkatsomustani arvosteltiin, niin harhaan meni. En salaa parisuhteessamme mitään ei tarvitse, menneisyyteen en tuijota ja en myöskään usko, että jos joku ihminen ei kolahda sieltä menneisyydestä niin tuskin se minua ihmisenä on voinut paljoa muuttaa;) Sen tiedän että miehelläni on noita kumppaneita keskiarvoa ennemmän ja täytyy sanoa ettei harmita yhtään;) Se ainakin tietää mitä tekee, joten eiköhän suhde jatku samaa rataa eli hyvänä kaikin puolin.

Jos vaimo valehteli lukumäärän, miksi se sitten tunnusti uskottomuuden. Neljässäkin on minusta neljä liikaa, mutta olen päättänyt sietää, se neljäs otti kovimmille, tuttu kaveri, joka vieläkin kuuluu kaveriporukkaan (se ei tiedä mun tietävän)

Minä olen sellainen, että mielellään kerron kaikki asiani, jotta saan varmuuden siitä, että minua rakastetaan kaikkine karvoineni. Olen kuitenkin yrittänyt hillitä tätä lörpöttelytarvettani, koska tiedän että existä ei ole kiva kuulla. Kerron jos kysytään, mutta jos ei kysytä, niin yritän olla mainitsematta.

Tässä tapauksessa mies vaikuttaa mustasukkaiselta tyypiltä, jonka ei olisi kannattanut kysyä, jos olisi halunnut säilyttää oman mielenrauhansa. Uskon, että tulee palaamaan noihin ex:iin vielä monta kertaa. Olisinko sitten kertonut hänelle, jos olisi kysynyt... kyllä varmaan, en halua valehdella tai salailla. Jatkaisinko seurustelua, jos ei jatkossa hanskaa mustasukkaisuuttaan... tuskin.

Kenenkähän kanssa ne miehet oikein harjoittelee!

Siis että jos miehet ja naiset pääsääntöisesti nai keskenään, niin samathan noiden lukujen pitäis olla.

Johtopäätös: miehet valehtelee yläkanttiin ja naiset alakanttiin. Tai sitten se on oikeasti se neljä ja naiset viilasi vähän vähemmän yläkanttiin todellista lukua kuin miehet ...

Heh aikamoinen hypoteesi eli jotkut naiset harrastavat vähemmän ja toiset enemmän näin saadaan keskiarvo... Joo amerikassa mikä on niin kaksinaismoralistinen se keskiarvo naisilla on 2%... Ja kuten teidetään naisia on ennemmän kuin miehiä meillä suomessakin... eli ei paha luku ollenkaan..

e... ihän se mikään hypoteesi ole, vaan matemaattinen fakta. Toki jotkut naiset harrastaa enemmän ja jotkut vahemmän ja siitä se keskiarvo. Mutta niin on myös miehillä. Ja keskiarvojen täytyy olla samat, jos jokaisessa yhdynnässä oli nainen ja mies. Siis miesten yhdyntöjen kokonaismäärä on sama kuin naistenkin.

Et ottanut huomioon sumeaa logiikkaa. Sen mukaan sinkkunaisten pokia ei lasketa samalla painokertoimella mukaan kuin ukkomiesten.

Toisekseen miehet käyvät huorissa, mutta huorien panoja ei lasketa, koska ne näkyvät miehen tiliotteessa ottoina.

<<No juu Inhorealisti, jotain tällaista. Ja laskeeko miehet mukaan ""läheltä piti"" -jutut? Ja ne jotka sai pyydystetyksi, mutta pääsi karkuun?

No tässä pätee Bill Clinton logiikka: jos kalu ei käynyt pimpissä, se ei ollut seksiä.

Eli miehet ei laske.

Yhteistyössä