Entinen anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies

Vieras
Olen eronnut jo muutamia vuosia sitten ja tapailen vaimon sukulaisia aina silloin tällöin. Tapaan myös entistä anoppiani ja käyn silloin tällöin tekemässä joitain pieniä remonttihommia hänelle.
Iästään huolimatta hän on vetävän ja hyvän näköinen nainen ja minusta tuntuu, että jos ohjaisin asiat oikein voisin vaikka päästä hänen kanssaan sänkyyn.
Mitä mieltä olette tästä ajatuksesta. Yritänkö vai annanko olla asian näin.

Aivan samaa mieltä, kuin edellinenkin, että jo mielestäsi mahdollisuudet ovat realistiset, niin siitä vaan. Ethän sinä siinä mitään menetä. Päin vastoin voit saada uuden mielenkiintoisen kokemuksen.

On kyllä aika väärin jos siihen ryhdyt,eri asia jos anoppi tajuaa laittaa stopin sille.Meinaan siitä ei muuta kuin soppa voi syntyä ja siinä menee sitten sinun,anopin ja entisen vaimosi välit ja pahinta tietenkin on sotkea äidin ja tyttären välejä.Kyllä niitä muitakin vanhempia naisia varmasti löytyy jos heistä pidät

Kyllä olet TYHMÄ. Miten voit ajatellakaan mitään tuollaista. HYI. Vielä kehtaat täällä kysellä. Luuletkos saavasi pisteitä.
Sillä tempulla kyllä tyhmyytesi paljastaisit.
Naiko sinun ex sinun isäsi kanssa. Tuntuuko järkevältä?
Ja toiset tyhmät vielä kannustaa HYI HYI JA HYI YÖK

Kiitos kaikille näistä kannustavista mielipiteistä, joiden perusteella olen tullut siihen tulokseen, että päätän yrittää. Seuraavan remonttireissun yhteyteen järjestelen niin, että anoppi lämmittää saunan ja siitä se varmaan saadaan luontevasti järjestymään. Voin vaikka aluksi pyytää selän pesun.

Jätä hyvä mies anoppisi rauhaan. Vaikka jalkoväliä noin pakottaa, niin hanki silti muualta hupisi.
Itse en ikimaailmassa lähtisi mukaan moiseen ja olisi aivan törkeää saada edes ehdotus.
Polttaisit vain suotta sillat takanasi.

Ehdottomasti olen sitä mieltä, että jos vähänkin tuntuu siltä, että pimpikkaa on tarjolla, niin pitää ottaa vastaan, oli tilanne mikö hyvänsä.
Siis anoppi saunaan, selkä puhtaaksi ja petiin.
Tunnet kyllä itsesi. Jos mieltäsi ei tämä asia vaivaa niin kaikki hyvin. Eikä näistä asioista yleensä kerrota ex-vaimoille tai muillekaan. Mikäli ex-anoppi kuitenkin kertoisi, voithan kieltää jos siltä tuntuu.
Miten tämänkin asian pitäisi vaikuttaa sinun ja ex-vaimon suhteeseen, kuten joku miestiskelee.
Minusta tämä asia kuuluu vain sinulle ja ex-anopille.

""Miten tämänkin asian pitäisi vaikuttaa sinun ja ex-vaimon suhteeseen, kuten joku miestiskelee.
Minusta tämä asia kuuluu vain sinulle ja ex-anopille.""
Voi kuulua sen jälkeen lapsille, ukeille, mummeille, kummeille jne...
Huh huh mitä pervoja.

Jos vähänkin vaikuttaa siltä että anoppisi voisi olla kiinnostunut niin siitä vaan.
Erittäin kiihottava tilanne jo ajatuksenakin.
Äläkä välitä tämän palstan muijien kauhistelusta...ei ne ymmärrä. Luulen että anoppisi kuitenkin voisi hyvinkin ymmärtää:)

Yhteistyössä