Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Voi hitto! Toivottavasti ei tuu! Tuleeko siinä kuumetta? Tarttuu tietty sitten kaikkiin meihin. :/
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Voi hitto! Toivottavasti ei tuu! Tuleeko siinä kuumetta? Tarttuu tietty sitten kaikkiin meihin. :/
Jos sitä on niin on jo mahdollisesti tarttunut. Entero tarttuu jo itämisaikana joten sen leviämistä on lähes mahdoton estää.
Alkuperäinen kirjoittaja IntoOlivia:Tunnetaan myös nimellä suu- ja sorkkatauti. Rakkulat suussa, sekä varpaiden välissä kuuluu oireisiin.
Itse sain rokon kummilapseltani kun jouduin lapsenvahdiksi hänen sairastuttua. En siis itse ollut sitä lapsena sairastanut, joten tarttuu aivan kuten muutkin rokot.
Alkuperäinen kirjoittaja V:meillä on jälkioireena lahtenyt kokonaisia kynsiä sormista ja varpaista. Näppyjä oli melkoisen paljon. Ja kurkku voi olla haavainen ja erittäin kipeä esim. syödessä yms.
Alkuperäinen kirjoittaja V:meillä on jälkioireena lahtenyt kokonaisia kynsiä sormista ja varpaista. Näppyjä oli melkoisen paljon. Ja kurkku voi olla haavainen ja erittäin kipeä esim. syödessä yms.
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Kuinka pian ne rakkulat sit ilmaantuu jos ilmaantuu? Myyräkuumekin on mahdollinen. :/ Itellä oli se yli vuosi sitten ja menin tosi huonoon kuntoon, viikon olin osastolla. Päätä valittaa ja välillä oksentelee. Kai täytyy maanantaina käyttää lääkärissä jos yhtä korkeana kuume pysyy ja ei niitä rakkuloita tule.
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Näppyjä on nyt nielussa, ei muualla. Kurkku on tosi kipeä. Kuumetta ei enää niin paljon onneksi ole. Huomenna sit kotipäivä, eskariin ei pääsekkään.
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Voiko toi enterorokko alkaa kovalla kuumeella ilman rakkuloita? Pojalla nyt kuumetta sellanen 39 astetta. :/ Päähän sattuu kovasti.