Entäs ruumiinluovutustestamentti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nope, ei ole mun juttu. Vaikken itse toki enää siinä vaiheessa tiedäkään mitä tapahtuu, niin en halua omaa raatoani silvottavaksi opetustarkoituksissa. Menen mieluummin uuniin yhtenä kappaleena.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
:D

Siis kun mulle on yhdentekevää, mitä ruumiille tapahtuu.
Vaikka ripustettaisiin soiroina torinkulmalle lintujen ruoaksi.

Kunhan on kokonaan kuollut. :xmas:
Meinaat, että kun meet tajuttomaksi, alkavat leikellä? Kö?

Eikun et jalat elää ja kädet on kuollu ja pää siltä väliltä.

Tuohon hommaan en taida kyllä revetä. Elimet voin luovuttaa jos niistä jonkun toisen elämä on kiinni, mutta mitään ylimääräistä leikkelyä ja tonkimista niin ei kiitos, pistäkööt loput jo sitten monttuun ja surkoot läheiset surunsa pois.

Siis mitä ällöä siinä nyssi niinqu on?
Te tuskin tiedätte siitä enää mitään, onko se ruho maan alla vai tutkimuspöydällä.

Mun kalujani saa käyttää lääketuieteellisiin tarkoituksiin jahka olen jättänyt tän maallisen pallon...Jos siitä mitään hyötyä kellekään on.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Siis mitä ällöä siinä nyssi niinqu on?
Te tuskin tiedätte siitä enää mitään, onko se ruho maan alla vai tutkimuspöydällä.

Mun kalujani saa käyttää lääketuieteellisiin tarkoituksiin jahka olen jättänyt tän maallisen pallon...Jos siitä mitään hyötyä kellekään on.

Jodkut makaaberit pherverssit häphäisee mun phyhän ryymiini.

elinluovutustestamentti on mutta ruumiinluovutus opetustarkoitukseen kuulostaa siltä etten aio sellaista apua tarjota.
Muutenkin aina "häädän" ylimääräiset tuijotteluoppilaat jos sattuu olemaan kun asioin esim terveydenhuollon piirissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
elinluovutustestamentti on mutta ruumiinluovutus opetustarkoitukseen kuulostaa siltä etten aio sellaista apua tarjota.
Muutenkin aina "häädän" ylimääräiset tuijotteluoppilaat jos sattuu olemaan kun asioin esim terveydenhuollon piirissä.

AIka outoa, miten luulet niiden oppivan? Multa on harjottelija ottanu papan ja kätilöopiskelija hoiti mun synnytykseni ja ompeli myös ne kymmenkunta tikkiä mitä tuli (ompeli muuten pitkään ja hartaasti). Ihan hyvä vaan, että saavat harjoitusta. Sallin aina, ihan aina, harjottelijat, vaikka gynetarkastukseen, mihin ikinä. Kauheeta ois saada joku amatööri sitten tekemään yksin diagnooseja.

Ja ite oon aatellu, että jauhakoot vaikka minkinrehuksi mun maalliset jäännökset, mitä ihmeen väliä sillä siin vaiheessa enää on. Ei tartte kakaroiden käydä hautakiveä kattelemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja miee:

AIka outoa, miten luulet niiden oppivan? Multa on harjottelija ottanu papan ja kätilöopiskelija hoiti mun synnytykseni ja ompeli myös ne kymmenkunta tikkiä mitä tuli (ompeli muuten pitkään ja hartaasti). Ihan hyvä vaan, että saavat harjoitusta. Sallin aina, ihan aina, harjottelijat, vaikka gynetarkastukseen, mihin ikinä. Kauheeta ois saada joku amatööri sitten tekemään yksin diagnooseja.

ihmisiä jotka haluavat olla "opetusmateriaalina" löytyy varmaan riittävästi.
Ei se ole ollenkaan minun vastuulla, en kanna minkäänlaista syyllisyyttä siitä etten halua ylimääräistä väkeä omiin juttuihini.

Alkuperäinen kirjoittaja miee:

ihan hienoa jos sulla ei ole mitään sitä vastaan että oppilaita on mukana noissa kertomissasi toimenpiteissä.
Mutta ei ole kenenkään velvollisuus ja pakko suostua olemaan opetuksen kohde.

Yhteistyössä