V
vieras
Vieras
pituus 160cm ja paino 60kiloa. tissit on kuppia d-e ja vaatekoko 36-38. mies sanoo että olen pikkusen pyöreä .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten aplla voi olla d kuppi ja koko 34 ,ei mun d kuppi 34 mahdu edes survomalla heheheh
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten aplla voi olla d kuppi ja koko 34 ,ei mun d kuppi 34 mahdu edes survomalla heheheh
mikä 34 koko ?? mun vaatekoko on 36 tai 38 ja hyvin mahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sä oot varmaan keskivertonaista huomattavasti lihaksekkaampi... Veikkaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:Alkuperäinen kirjoittaja ap :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten aplla voi olla d kuppi ja koko 34 ,ei mun d kuppi 34 mahdu edes survomalla heheheh
mikä 34 koko ?? mun vaatekoko on 36 tai 38 ja hyvin mahtuu.
Hmm.. Mulla 34-36 alaosa ja c-kuppi, eikä ne mahdu edes 38 mekkoihin.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pituus 160cm ja paino 60kiloa. tissit on kuppia d-e ja vaatekoko 36-38. mies sanoo että olen pikkusen pyöreä .
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sä oot varmaan keskivertonaista huomattavasti lihaksekkaampi... Veikkaisin.
en ole vaan aikas siro...ja on lihakset "pehmeät" eli on myös rasvaa lihaksen päällä....profiilissa on kuvia josta voi tarkistaa....
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sä oot varmaan keskivertonaista huomattavasti lihaksekkaampi... Veikkaisin.
en ole vaan aikas siro...ja on lihakset "pehmeät" eli on myös rasvaa lihaksen päällä....profiilissa on kuvia josta voi tarkistaa....
Tokihan ihminen voi olla siro ja lihaksekas yhtä aikaa, mä ainakin olen. Noi kuvat ei harmi kyllä näy mulle.