Olenko lihava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Biggie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, paljon sulla on lantion leveys? Itse olen 170cm/85kg/80C, vyötärö 82cm ja lantio 110cm eli levee peräsin on täälläkin. Monet luulee että oon laihempi kuin mitä vaaka näyttää. Älkää ihmiset tuomitko, ainakin 10kg on tarkoitus pudottaa :D

itekin oon meinannut, että mulla joku sairaus kun syön vähän
mutta toi oaino on noiss lukemissa
E-pillerit turvottaa mutt en usko ett nekään näin paljon?
Arvot nms. tsekattu lääkärissä ja oli ok

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itekin oon meinannut, että mulla joku sairaus kun syön vähän
mutta toi oaino on noiss lukemissa
E-pillerit turvottaa mutt en usko ett nekään näin paljon?
Arvot nms. tsekattu lääkärissä ja oli ok

Kyllä se kylmä totuus sit on et sä syöt vaan ihan liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Heitäs ap tänne esimerkki päivän syömisistäs, niin katotaan onko ne terveellistä vai mitä?
Ja määriä kans.

Aamiainen kaurapuuroa ja yksi laipäpala,jossa tomaattia ja kurkkua
juomana rasvaton maito
Päivällä töissä kevyt lounas ruokalassa
Illalla kotona jogurtti ja kahvia sekä esim. omenaa ja banaania

Ja tällä tyylillä joka päivä? Joku on syönyt sulle nuo liikakilot sit sun nukkuessa. Tai sit sulla on terveysongelmia. Onko kilppariarvot katsottu millon? Tai sit (tää on mun veikkaus) sä ihan pikkusen kaunistelit noita syömisiäs.

Juu jotain häikkää kyllä tarvii olla jos tosiaan noin vähän syö päivässä, itse syön kyl paljon enempi ja jopa herkkujakin (juuri suunnittelen korvapuustien leipomista) siltikään mulla ei oo tuota ylimääräistä 24 kg perseessä...

Ei kaikkien tartteekkaan olla laihoja/hoikkia, myös pyöreä voi olla kaunis omalla tavallaan. Ei jokaisen tarttee laihduttaa jos vain viihtyy omassa kropassaan ja ei ole terveydellisiä syitä. Eikun vaan kaikki pyöreämmätkin häntä pystyyn ja ylpeänä etiäpäin ei mailma kaadu muutamaan ylikiloon eikä vähän enempäänkään.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkii se perunakin:
Ei kaikkien tartteekkaan olla laihoja/hoikkia, myös pyöreä voi olla kaunis omalla tavallaan. Ei jokaisen tarttee laihduttaa jos vain viihtyy omassa kropassaan ja ei ole terveydellisiä syitä. Eikun vaan kaikki pyöreämmätkin häntä pystyyn ja ylpeänä etiäpäin ei mailma kaadu muutamaan ylikiloon eikä vähän enempäänkään.

Oi...Kiitos ihanista sanoistasi! :-))
Nyt kyllä tää viikko alkaa hymyssäsuin ja hyvällä mielellä.
Ollaan me pyöreät siskot ylpeästi juuri sellaisia kuin ollaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitääkö tuota nyt oikeasti kysyä? 35kg liikaa painoa.

Niinpä. Ja nykyään puhutaan paljon siitä, että juuri tuo vyötäröllä oleva rasva on vaarallista.
Mies on kyllä ystävällinen, jos pitää normaalina, muttei totuudenmukainen.

Gyne sano että reidet ja takapuoli pyöreät niin synntysy helpompi ja
on tervellistä!

Tämä on varmaan ainoa tilanne, jossa voi sanoa että on isot luut jos perse on leveä. Leveys voi olla joko läskiä tai rakenteellinen juttu.

Oon 2 cm pitempi ja 32 kiloo keveempi..aika paljolta toi 88 kuulostaa vaik ois paljon lihasmassaakin. Painoin viimesilläni raskaana 78 ja no toki se on vähän eri asia mut tunsin itteni kyllä valtavaksi. Jos tähän kroppaan laitettas 30 kiloa lisää ilman että ois raskaana niin kyllä minä ainakin oisin lihava ja ylipainoinen.

Mut lisäänpä tuohon vielä että ei kaikkien tarvi ollakaan laihoja tai hoikkia. Jos itsellä on hyvä olla kiloineen ja muotoineen niin mitä väliä! Ja vaikka itse olen hoikka niin eipä mullakaan mikään täydellinen vartalo oo; haluaisin olla paikoin vähän kiinteämpi mutta myös vähän enemmän muotoja. Mutta ei oo kyl aikaa juosta salilla eikä aina niin innosta syömisienkään tarkkailu. Täytyy kai olla kiitollinen omista geeneistä, paino ei vaan nouse vaikka herkutkin maistuu.

Yhteistyössä