Kehonkuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan höpisen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhan höpisen

Vieras
Olen ihan tavallinen normaalipainoinen nainen en laiha enkä lihava. Pituus 174cm ja paino 64kg, vaatekoko on 38.
Olen huomannut kuinka erilailla sitä näkee itsensä ja kokonsa eri yhteyksissä.
Kun näen itseni alastomana kylppärin kokovartalopeilistä näen vain ne kohdat mihin olen tyytymätön, sen liialta tuntuvan vähän rasvan vyötärön seudulla, tunnen itseni pullukaksi. Kun taas näen itseni vaatteet päällä näytän ihan hyvältä, ei vyötärö makkaroita tai muita pikkuriesoja. Sitten kun keräilen puhtaita pyykkejäni kuivumasta narulta ihmettelen kuinka ne vaatekappaleet ovat niin kapoisia, ihanko oikeasti minä käytän niitä.

Hauskaa,
täällä toinen samanlainen (ja vähän kateellinen pituudestasi! :) )

Olen välillä mielestäni liian lyhyt, 155 cm. Aina kun saan tietää jonkun julkkiksen olevan myös mini (säälittävää, tiedän!), olenkin ihan tyytyväinen. Eva Longoria, Salma Hayek, Hayden Panettiere jne.

Painan 52kg. Olen hiljattain "lihonut" tähän kokoon. Vaatteet päällä eipä oikeastaan ongelmaa.
Alasti: inhoan takapuoltani, se voisi olla parempi. Erityisesti inhoan mahaani, kaikki läskit kertyvät keskivartalooni. Erityisesti istuessani ne kaikki makkarat ovat ällöjä.

Ja mulla on yhdet farkut, joihin joka kerta en usko mahtuvani. Silti ne sujahtaa jalkaan, JES!
(no okei, ei sujahda, vaan aluksi joutuu vähän taiteilemaan että saan ne jalkaan. Korkeavyötäröiset kuitenkin, niin peittää kaikki makkarat :) )

Yhteistyössä