Entäs mun BMI??

  • Viestiketjun aloittaja LaihaLäski
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tästä kuvasta se oksennus vasta lentääkin, mutta laitan kun lupasin:
http://www.aijaa.com/img/b/00868/3879894.jpg

Ihan järkyttävä tuo möhömaha!
Kuule, sulla ei ole oikein kunnossa tuo näkemys itsestäsi.
Niin miehenikin sanoo.. kai sitä on liian kriittinen omaa ulkonäköä kohtaan tai jotain.
Siis todellakin olet liian kriittinen itseäs kohtaan!!!! :eek: Näytät vaan vielä paremmalta sivusta päin. Oikeesti, sun täytyy tehdä minäkuvalles nyt jotain, kroppasi on oikein kaunis.
 
jestas
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tästä kuvasta se oksennus vasta lentääkin, mutta laitan kun lupasin:
http://www.aijaa.com/img/b/00868/3879894.jpg

Ihan järkyttävä tuo möhömaha!
Siis möhömaha...missä ??? Sulla on nyt ihan vääristynyt minä-kuva. Tuo ole pömppöä nähnytkään.
 
ap
Okei, eli suurin vika on ilmeisesti mun silmissä ja korvien välissä. Siis ennemmin kun kropassa..
Kiitos teille, vieraiden ihmisten mielipiteet jotenkin tuntuu todellisimmilta kun miehen. Hän rakastaisi minua vaikka painaisin 500kiloa, joten sinänsä hänen sanaan ei voi tässä asiassa luottaa :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et taida paljon urheilla? Lihasta jos saisit pikkuisen niin kropan malli muuttuis huomattavasti, kiinteytyis... nyt on löysää lantiossa. Et oo siis lihava vaan löysä.
Jäi urehilu taka-alalle moneksi vuodeksi, mutta nyt tämän kuun alussa aloitin uudestaan. Toivottavasti saan sillä tuloksia aikaan ja olen itse tyytyväisempi.
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tästä kuvasta se oksennus vasta lentääkin, mutta laitan kun lupasin:
http://www.aijaa.com/img/b/00868/3879894.jpg

Ihan järkyttävä tuo möhömaha!
Kuule, sulla ei ole oikein kunnossa tuo näkemys itsestäsi.
Samaa mieltä. Hyvä kroppa, ei luulisi oksettavan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no se :
jumppaaminen auttaa,susta tulee kiinteempi ja tosi hyvä kroppanen. hyvä noinkin,mutta jumpalla vielä paremmaksi. mut älä säikähdä vaik åpaino nousee pari kiloo
Kiitos!
Ehkä tämä vielä iloksi muuttuu kun treenaaminen jatkuu!
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Poikamainen vartalo:
Ei oo lantiota sulla.

Jumppaat, lihaksia enempi, niin oot tyytyväinen taas.
Mun mielestä taas just nimenomaan lantiota on enemmän kun laki sallii :D
Siinä sen näkee; tämäkin on katsojan silmissä!
No et sä mikään päärynätyyppi ole :eek: Vaan enemmän sellainen O enkä nyt tarkoita et olet lihava, et sinnepäinkään, mutta JOS olisit, niin rasva kertyisi sulla vatsaan eikä lantioon/reisiin. Se huomaa kyllä vartalon mallista.
 
N
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Poikamainen vartalo:
Ei oo lantiota sulla.

Jumppaat, lihaksia enempi, niin oot tyytyväinen taas.
Mun mielestä taas just nimenomaan lantiota on enemmän kun laki sallii :D
Siinä sen näkee; tämäkin on katsojan silmissä!
No et sä mikään päärynätyyppi ole :eek: Vaan enemmän sellainen O enkä nyt tarkoita et olet lihava, et sinnepäinkään, mutta JOS olisit, niin rasva kertyisi sulla vatsaan eikä lantioon/reisiin. Se huomaa kyllä vartalon mallista.
No musta niin päin, että lantio on, mutta ei vyötäröä eli on tasapaksu. Se että on laiha ei kuitenkaan merkkaa sitä että olis vyötäröä, kun on tasapaksua mallia. Mutta kiva kroppa se silti on.

Mutta osta paremmat tissiliivit, noi näyttää lytistävän sun rintoja. Vai onko ne vaan huonosti sulla päällä?
 
maissihiiri
Siis sullahan on todella upea kroppa! Sopusuhtainen ja sopivan hoikka, tuollainen mullakin oli ennen lapsia ja on taas tavoitteena! Ja usko nyt vaan kun moni on sulle sanonut, yhtään kiloa et ainakaan laihduta!!
 

Yhteistyössä