Entäs mun BMI??

  • Viestiketjun aloittaja LaihaLäski
  • Ensimmäinen viesti
LaihaLäski
Haukkujahan tästä tulee joka tapauksessa, mutta kyllä mä kestän. Ällöttää tämä mun vartalo nimittäin todella paljon :(

http://www.aijaa.com/img/b/00317/3879711.jpg
 
ap
Kaikkien BMI-laskureiden mukaan mä olen alipainoinen!
Ja ärsyttää kun painoindeksin mukaan ihmiset sitten päättelee että olen joku kävelevä luuranko vaikka todellisuudessa näytän ennemmin lihapullalta :D
 
Saimaannorppa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaikkien BMI-laskureiden mukaan mä olen alipainoinen!
Ja ärsyttää kun painoindeksin mukaan ihmiset sitten päättelee että olen joku kävelevä luuranko vaikka todellisuudessa näytän ennemmin lihapullalta :D
Mee salille, saat lihasta muokkaaman vartaloa, jos siltä tuntuu. Mutta lihapullalta et missään tapauksessa näytä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaikkien BMI-laskureiden mukaan mä olen alipainoinen!
Ja ärsyttää kun painoindeksin mukaan ihmiset sitten päättelee että olen joku kävelevä luuranko vaikka todellisuudessa näytän ennemmin lihapullalta :D
Mee salille, saat lihasta muokkaaman vartaloa, jos siltä tuntuu. Mutta lihapullalta et missään tapauksessa näytä!
Mä olen käynyt nyt ihan vasta tämän kuukauden alusta salilla, joten työn alla on kyllä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaikkien BMI-laskureiden mukaan mä olen alipainoinen!
Ja ärsyttää kun painoindeksin mukaan ihmiset sitten päättelee että olen joku kävelevä luuranko vaikka todellisuudessa näytän ennemmin lihapullalta :D
Yhdestä kuvasta on tosi vaikea päätellä. Alusvaatteet päällä mielikuva on ihan erilainen kuin vaatteet päällä, jotka peittää pienet muhkurat ja muut epäkohdat..
 
liikaa itsekritiikkiä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaikkien BMI-laskureiden mukaan mä olen alipainoinen!
Ja ärsyttää kun painoindeksin mukaan ihmiset sitten päättelee että olen joku kävelevä luuranko vaikka todellisuudessa näytän ennemmin lihapullalta :D
en todellakaan tajua et miten muka näytät lihapullalta??? jos mä näyttäisin tuolta niin olisin ikionnellinen. sitä paitsi sulla on rinnat toisin kuin eräillä.
 
Saimaannorppa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaikkien BMI-laskureiden mukaan mä olen alipainoinen!
Ja ärsyttää kun painoindeksin mukaan ihmiset sitten päättelee että olen joku kävelevä luuranko vaikka todellisuudessa näytän ennemmin lihapullalta :D
Mee salille, saat lihasta muokkaaman vartaloa, jos siltä tuntuu. Mutta lihapullalta et missään tapauksessa näytä!
Mä olen käynyt nyt ihan vasta tämän kuukauden alusta salilla, joten työn alla on kyllä :)
Hyvä sitten :) Parin kuukauden päästä saatat näyttää erilaiselta. Vaikka mun mielestä näytit tuossakin kuvassa hyvältä, et ole liian laiha ja on vähän pehmeyttäkin. Itellä on sitä pehmeyttä vaikka muille jakaa, joten koitan päästä siitä eroon :D Ja salilla käyn minäkin, kiinteyttää mukavasti.
 
Oikeesti mä en yhtään tajua mistä kohtaa näytät ällöttävältä. Ihan satavarmasti näytät paremmalta kuin suurin osa 3-kymppisistä!

Tosiaan lihasta kasvattamalla saat muotoa kroppaan haluamiisi kohtiin. :)
 
jupu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tästä kuvasta se oksennus vasta lentääkin, mutta laitan kun lupasin:
http://www.aijaa.com/img/b/00868/3879894.jpg

Ihan järkyttävä tuo möhömaha!
Mitä helkkaria! Ethän oo tosissas? Hoikka, kivan näköinen kroppa... voi sinua
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tästä kuvasta se oksennus vasta lentääkin, mutta laitan kun lupasin:
http://www.aijaa.com/img/b/00868/3879894.jpg

Ihan järkyttävä tuo möhömaha!
Kuule, sulla ei ole oikein kunnossa tuo näkemys itsestäsi.
Niin miehenikin sanoo.. kai sitä on liian kriittinen omaa ulkonäköä kohtaan tai jotain.
 

Yhteistyössä