Entäpä jos tekisin sen rohkean ehdotuksen

Kun tätä seksinpuutteessa elämistä on käsitelty laajasti niin mietin sitä toista lähestymistapaa. Itse en ole onnistunut sitä nettipalstoilta löytämään mutta voisiko se löytyä ns kadulta. Miten suhtautuisitte jos silmäänne miellyttävä henkilö vaikka kaupassa ottaisi kontaktia katseella ja jos vastaatte siihen hän sanoisi asian suoraan. "Hei, olet viehättävän oloinen, onko seksielämäsi kunnossa" . Monelle tuo om ehkä fantasia mutta miksi se ei voisi olla tottakin? Miten te naiset toivoisitte teitä lähestyttävän. Vai haluatteko tehdä sen aloitteen itse? Tuntuu kuin maailman luonnollisimmasta asiasta olisi tehty vaan unelma joka toteutuu vaan elokuvissa ja johtaa aina rakastumiseen ja liittoon. Olenko nyt aikaani edellä vai jäljessä?
 
Veikkaan, että suurin osa naisista kauhistuisi noin suorasukaista lähestymistä, mutta tällaisilla seksipalstoilla pyörivät varmaan voisivat jopa suhtautua suosiollisesti. Itse ainakin välillä katselen vastaantulevia miehiä sillä silmällä. Jos mies miellyttää minua ulkoisesti, niin voisin jopa harkita treffejä. Mielummin haluaisin kuitenkin nähdä ensin mitä miehellä on tarjolla vaatteiden alla, joten sen takia haen itse seurani netin kautta, jolloin voidaan vaihdella ensin kuvia.
 
  • Tykkää
Reactions: Horny Man

Yhteistyössä