Entä jos jotain hoitohenkilöä ei löydy JulkiTerhikistä?

• Viestiketjun aloittaja gauheeta
  • Ensimmäinen viesti
vv
No jaa. Testasin äskettäin, ja muakaan ei tuolta löydy vaikka olen ihan pätevä ja laillistettu terv.huollon ammattilainen. Suoraan sanottuna mua ei haittaa ollenkaan. Työnantajalla on tiedot mun pätevyydestä ja se riittää. Ei todellakaan tartte jokaisen uteliaan naapurinämmän tutkia mun tietojani.

"Jonna"
[QUOTE="Hmm";21993335]Ketäs ap kyttää? Ex-miehen uutta vaimoa? Naapuria?[/QUOTE]

Sieltä löytyy vain tieto siitä, onko laillistettu lääkäri, hoitaja jne, ei muuta... että jos kuvittelit sieltä löytyvän tissiliivien koot jne turha kuvitella pälli

"vieras"
Itseni löysin ihan helposti, mutta minusta on tökeröä, että hakukone antaa samalla toisen henkilön tiedot, jolla on lähes sama nimi varsinaista etunimeä lukuunottamatta:( En minä halua kenenkään toisen tietoja katsella.

"vieras"
[QUOTE="vieras";21993457]Itseni löysin ihan helposti, mutta minusta on tökeröä, että hakukone antaa samalla toisen henkilön tiedot, jolla on lähes sama nimi varsinaista etunimeä lukuunottamatta:( En minä halua kenenkään toisen tietoja katsella.[/QUOTE]

Niinpä. Ja minust tyhmää, että syntymävuosikin näkyy. Miks kenenkään pitää tietää ikä?

"niin"
[QUOTE="Hmm";21993727]Minua ei löydy, koska nimeni on eri nykyään. Vanhalla nimellä löytyy.[/QUOTE]

Siellä rekisterissä ollaan varmaankin sillä nimellä kun on aikoinaan rekisteröidytty. Ei sinne naimisiinmenot ja muut nimenmuutokset päivity. Eli jospa ap:n hoitajallakin on ennen ollut muu sukunimi? Me kun aikanaan valmistuttiin niin laitettiin ryhmänä ilmottautuminen rekisteriin, se ei ymmärtääkseni ollut pakollista, mutta erittäin suositeltavaa :)

[QUOTE="niin";21993774]Siellä rekisterissä ollaan varmaankin sillä nimellä kun on aikoinaan rekisteröidytty. Ei sinne naimisiinmenot ja muut nimenmuutokset päivity. Eli jospa ap:n hoitajallakin on ennen ollut muu sukunimi? Me kun aikanaan valmistuttiin niin laitettiin ryhmänä ilmottautuminen rekisteriin, se ei ymmärtääkseni ollut pakollista, mutta erittäin suositeltavaa :)[/QUOTE]

Kyl mä löysin uudella nimellä.. vanhalla ei löytyny..

Yhteistyössä