V
vieras
Vieras
Mulla on aivan ihana pieni tytär. Ihana mies. Kaunis koti. Ollaan terveitä. Ja kesällä perheesemme syntyy kovasti toivottu toinen lapsikin.
Mikä on kun toisinaan olen onnellinen, toisinaan niin kyllästynyt kaikkeen Vihainen, kiukkuinen, raivoissani. Toisinaan iloitsen pienimmästälkin asiasta. Toisinaan itken salaa. En näe mitään iloista missään.
Yhtenä hetkenä iloitsen ja jo toisena hetkenä raivoan. Miksi huudan lapselle vaikken haluaisi?
Miksi mietin että olikohan sittenkään fiksua tehdä tämä toinen lapsi?
Miksi mietin rakastanko oikeasti miestäni?
Miksi mietin onko mieheni edes uskollinen?
Miksi mietin olenko maailman paskin äiti toisinaan?
Teenkö kaiken kuitenkin väärin?
Onko minusta mihinkään?
Olenko tyhmä?
Miksi mies on kanssani kun saisi jotain parempaakin? Naisen joka ei kiukuttelisi. Naisen jolla ei olisi rumia raskausarpia ja vatsassa venynyttä nahkaa. Naisen joka ei koskaan urputtaisi tai riitelisi.
Rakastanko edes itseäni?
Miksi miksi mulla on toisinaan näin paska olla vaikka mun asiathan on hyvin? Moni olisi kateellinenkin. Miksi en osaa iloita siitä mitä minulla on vaan löydän jonkun syyn m urehtia ja märehtiä ja olla pinna kireällä.
Päässäni pyörii satoja kysymyksiä.
Peilistä näen toisinaan kauniin naisen, toisinaan ruman ihrakasan.
Nytkin mieleni tekisi vain itkeä itkeä itkeä.
Kunpa mieheni tietäisi edes osan siitä kuinka paha minulla on toisinaan olla niin ehkä hieman paremmin ymmärtäisi minua.
Vaikea mennä kertomaan kun en edes itse tiedä miksi tunnen näin.
Mikä on kun toisinaan olen onnellinen, toisinaan niin kyllästynyt kaikkeen Vihainen, kiukkuinen, raivoissani. Toisinaan iloitsen pienimmästälkin asiasta. Toisinaan itken salaa. En näe mitään iloista missään.
Yhtenä hetkenä iloitsen ja jo toisena hetkenä raivoan. Miksi huudan lapselle vaikken haluaisi?
Miksi mietin että olikohan sittenkään fiksua tehdä tämä toinen lapsi?
Miksi mietin rakastanko oikeasti miestäni?
Miksi mietin onko mieheni edes uskollinen?
Miksi mietin olenko maailman paskin äiti toisinaan?
Teenkö kaiken kuitenkin väärin?
Onko minusta mihinkään?
Olenko tyhmä?
Miksi mies on kanssani kun saisi jotain parempaakin? Naisen joka ei kiukuttelisi. Naisen jolla ei olisi rumia raskausarpia ja vatsassa venynyttä nahkaa. Naisen joka ei koskaan urputtaisi tai riitelisi.
Rakastanko edes itseäni?
Miksi miksi mulla on toisinaan näin paska olla vaikka mun asiathan on hyvin? Moni olisi kateellinenkin. Miksi en osaa iloita siitä mitä minulla on vaan löydän jonkun syyn m urehtia ja märehtiä ja olla pinna kireällä.
Päässäni pyörii satoja kysymyksiä.
Peilistä näen toisinaan kauniin naisen, toisinaan ruman ihrakasan.
Nytkin mieleni tekisi vain itkeä itkeä itkeä.
Kunpa mieheni tietäisi edes osan siitä kuinka paha minulla on toisinaan olla niin ehkä hieman paremmin ymmärtäisi minua.
Vaikea mennä kertomaan kun en edes itse tiedä miksi tunnen näin.