Entä kun onnellinen elämä ei olekaan enää sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Älä huoli, moni nainen menee hormoneista sekaisin raskaana ollessaan.

Mutta entä jos tää ei johdukkaan mun hormoneista?

Ei raskaana ollessaan kannata tehdä mitään tärkeitä päätöksiä, se vastaa tavallaan melkoista päihtymistilaa.

Ei niin. Sen sanoo omajärkikin. Enkä tässä ole nyt ryntäämässäkään hakemaan avioeropapereita. Mutta mietin vain entä jos tämä ei johdukkaan hormoneista..

Älä huoli, moni nainen menee hormoneista sekaisin raskaana ollessaan.

Mutta entä jos tää ei johdukkaan mun hormoneista?

Ei raskaana ollessaan kannata tehdä mitään tärkeitä päätöksiä, se vastaa tavallaan melkoista päihtymistilaa.

Ei niin. Sen sanoo omajärkikin. Enkä tässä ole nyt ryntäämässäkään hakemaan avioeropapereita. Mutta mietin vain entä jos tämä ei johdukkaan hormoneista..

Kyllä mun mielestä kuulostaa siltä, että tuo johtuu raskaudesta. Älä siis ainakaan eroa, mutta kannattaa mennä puhumaan jollekin, tai jotain.

Nää reagoit varmaankin nyt enemmän raskaushormoneihin, jos asia sua vaivaa, niin käy juttusilla lekurissa ettei sulla vaan ole masennusta. Tosin toi voi johtua ihan vaan niistä hormoneista, olet kuitenkin toisinaan onnellinenkin. :hug:

Entä kun pinnalla on usein ajatus ettei mies rakasta vaan on mun kanssa vaan lapsen takia ja yhteisen kodin.
Toisinaan taas nauran itsekkin tuollaisille ajatuksille.

Mä olen ihan sekaisin kaikesta!!

Johtui sitten hormoneista tai huonosta itsetunnosta tai masennuksesta, niin suosittelen hakemaan keskusteluapua.

Yhteistyössä