Ensitapaaminen

  • Viestiketjun aloittaja elisen
  • Ensimmäinen viesti
elisen
Meillä oli avomieheni kanssa sen verran kuuma ensitapaaminen että kerron sen nyt teillekin...

Olin tyttöystäväni kanssa reilu vuosi sitten lomalla Levillä ja tarkoitus oli vain ns pitää hauskaa tyttöjen kesken, lasketella ja flirttailla mutta ei sen vakavanpaa. Kotona eteläsuomessa odotti poikaystävä mutta matka nyt oli jo tällaista lopun alkua...
Illalla pistettiin sitten tavallista sexymmät asut päälle ja lähdettiin kohti ravintolaa....matkan varrella huomasin kuitenkin kukkaroni unohtuneen joten lähetetin ystäväni edellä ja käännyin kohti mökkiä hakemaan kukkaroa...Mökkinaapuriporukka saapui samaan aikaan paikalle ja neljä komeaa urostahan sieltä paukaisi autosta ulos, herrat esittäytyivät kohteliaasti ja kutsuivat neidon hädässä lämmittelydrinkille...no, nappasin kukkaroni ja astelin naapuriin drinkille...Aikaa hurahtikin sitten kun miekkoset osottautuivat mahtaviksi tyypeiksi ja kahden kanssa oli jo tekemistä alkuillasta että sain pitää edes rintaliivit päällä.!!..Sukkoja ja haleja vaihdettiin mutta toinen heistä, porukan vanhin, lähetti muut edellä ja ilmoitti että me kaksi tullaan perässä , hän haluaa vielä ottaa saunalöylyt.

Itse olin juuri 20 täyttänyt pikkumekossa ja korkkareissa ja miekkonen 42, eronnut 2 lapsen isä....oli aluksi hieman outo fiilis mutta viini rentoutti ja lupasin tulla mukaan saunakaveriksi....lauteilla hän siten aloitti suutelemalla kaulaani, ja imi kivikovia nännejäni hullun lailla...pelkästään nänneihini hän uppoutui sellaisella hartaudella että voihkin ja huokailin kiihkoissani, hän valeli rinnoilleni hunajaa ja imi hartaasti samalla sormilla taiteillen kosteassa vaossani. Olen melko rintava luonnostaan mutta käsittelyssä paisuin pamelan tasolle, niin mahtavaa se oli |O ..sain lauteilla kolme valtaisaa orgasmia ja koko aikana tämä miekkonen ei irroittanut hampaitaan ja imua nänneistäni....lopulta siiryimme suihkuun jossa hän pesi minut ihanasti ja suutelimme pitkään valuvan veden alla...
Suihkuhuoneesta siirryttiin taas saunan lauteille ja samalla joimme viiniä ja suutelimme hartaasti, herra haki oliiviöljyä ja siveli sillä vartaloni ja ja aloitti nyt vuoronperään sekä rintojeni että klitorikseni nuolemisen....olin tulla hulluksi ja anelin häntä jo tulemaan sisääni mutta se ei tullut kuulonkaan...nännini olivat tulessa ja ja laukesin taas kaksi kertaa miehen käsittelyssä....
Seuraavaksi minut kannettiin sänkyyn ja suutelimme kauan ja hartaasti, lopulta hän työntyi sisääni ja napsautti pyykkipojat nännieni päihin..aah, sitä kipua ja nautintoa yhtäaikaa....olin aivan taivaissa ja hän hieroi taas öljyä ja suklaata sisääni ja laukesi sinne useita kertoja, luulin välillä pyörtyväni kun saimme orgasmeja yhtä aikaa....
Lopulta rukoilin nänneistäni nipsuttimet pois ja nukahdimme toistemme syleilyyn ja parin tunnin kuluttua alkoi sama uudestaan nyt voiteilla avustettuna takaapäin, olimme keittön pöydällä ja saunan lauteilla, lattialla ja portaissa.
Aamu viiden maissa muut mökin miesasukkat palasivat ja löysivät meidät yhdestä makuuhuoneesta toisiimme kietoutuneena.... :hug:
Aamu valkeni pikkuhiljaa ja juttelimme kauan, hyväilimme toisiamme ja olimme samaa mieltä että kumpikaan meistä ei ollut koskaan saanut niin uskomattomia orgasmeja ja niin monta kertaa....Rintani olivat kuin tulessa ja hän suukotteli ja voiteli niitä koko aamun. Rakastelimme vielä pitkään ja hartaasti ennenkuin siirryin mökkiini...

Ystäväni oli kauhuissaan että mihin olin joutunut ja pyytelin miljoonasti anteeksi, kerroin yön tapahtumista ja hän sanoi saavansa orgasmin jo ajattelusta...
Seuraavan päivän ja yön vietimme yhtä kiihkeästi yhdessä ja koska molemmat asuimme eteläsuomessa toki treffit tehtiin saman tien...

Kiihkeät puuhamme saivat sitten hedelmällisen lopputuloksen ja tajusin olevani raskaana, pikkupoju on nyt 4kk vanha ja todellisen kiihkon ihana hedelmä.... :heart: Muutimme yhteen juuri ennen lapsen syntymää ja nyt samalla nautinnon keinoilla sain viime viikolla kullla että uusi vauveli on tulossa.... :heart: :heart:
Mieheni rakastaa katsella pikkupojun imetystä ja aina sen jälkeen haluaa nauttia myös oman osuutensa, saan kuulemma olla raskaana seuraavat viisi vuotta vähintään!!:9

Rakastelupuuhat ovat yhtä kiihkeitä kuin alussakin ja joka viikko lähdemme jonnekin hotelliin tms nauttimaan VAIN toisistamme..pikku seksilelupussi matkassa mukana!


Onnellinen nuorikko :hug:
 

Yhteistyössä