ENSISYNNYTTÄJÄT HOI: Mikä tilanne rv35?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aukinainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aukinainen

Vieras
Täällä kohdun ulkosuu auki, pehmeä ja lyhentynyt niin, että alle 2cm jäljellä.

Kuinka yleistä on? Vähän kaipaisin vertailua, luin palstoja, mutta on niin ristiin rastiin tietoa..

Ja jos tilanne tämä ollut, onko mennyt silti raskaus yliaikaiseksi?

Mulla oli kohdunsuu kiinni vielä huhtikuun lopulla joskus viikon 30 tienoilla, tosin nyt pari viime viikkoa on ollut kunnon kuukautiskipuja ja siitä johtuen sitten kai muutoksetkin tulleet..

Sama tilanne rv28,silti vauva syntyi 39+5.

Varoteltiin jo kk aikasemmin ettei raskaus tule menemään loppuun asti,olin vuodelevossa jossain vaiheessa ja seksikiellossa.Niinpä se kuitenkin meni melkein laskettuunaikaan asti.

Mulla oli rv 36 paikat kiinni, kiinteät ja kanava täysimittainen. Vauva syntyi siitä kahden viikon päästä. Tokassa raskaudessa taas olin rv 35 sentin auki, paikat pehmeät ja hiukan lyhentyneet: vauva syntyi 5 viikon päästä.

Eli ei tosta kohdunsuun tilanteesta voi ennustaa vauvan syntymää.

Niin ei toki voikaan ennustaa, tiedän sen :)
Ajattelin vaan lähinnä sitä, että onko yleisempää että paikat valmistautuu ajoissa vai että vasta sitten kun synnytys käynnistyy niin tapahtuu..

Mulla oli sama rv34. Lääkäri totesi, että voi olla mahdollista, että kohta pääset synnyttämään ja tuskin menee yli. Minä toivekkaana odottelin ja poika syntyi 41+3

rv36+0, pää tuntui sormelle, mutta sisäsuu kiinni ja kaulaa 3cm sekä kiinteä..Ei kuulemma ala tulemaan mitenkää yllätyksellisesti..Mut eihä noista koskaan tiiä..Nyt 38+1

Yhteistyössä