Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei! Mille päivälle sattuu testipäivä? Tsemppiä piinailuun!Noniin, nyt on sitten siirto takana, ja pari sudenpentua kyydissä :heart:.
Kummatkin sulatetuista alkioista selvisi, mutta koska taantuivat (taas) kaksisoluisiksi, niin kysyivät että haluammeko että kummatkin siirretään. Kauhean pienet onnistumisprosentit ovat tällaisessa tapauksessa, vain 10%.
Lähden nyt kuitenkin odottavaisin ja positiivisin mielin piinailemaan.
Voimia. :hug:Noniin, testipäivä olisi ollut huomenna mutta eipä tarvi tuhlata testiä, menkat alkoi tänään PRKL! Turhauttaa, masentaa, ja olen ihan varma että me ei onnistuta tässä koskaan. Juu tiedän, vasta toinen inseminaatio, eli alussa ollaan ja suurin osa konsteista käyttämättä, mutta v***utus on silti sanoinkuvaamaton. Itkua on riittänyt tähän päivään. Olin itsekin tavallaan aika toiveikas, kun lähtötilanne näytti niin hyvältä. Mutta itseni tuntien, olen nopea nousemaan suosta, eli parin päivän päästä maailma on varmaan taas valoisa paikka. MöhToivottavasti joku teistä tuo pian hyviä uutisia!
Minulla ainakin tuo Procren aiheuttanut hikoilua, varsinkin öisin... ja aamulla herään yöpaita ihan märkänä.Hei!
Sopiiko liittyä seuraan?
Minulla ikää ina vajaa 38. Olen kirjoitellut tuolla syksyn ivf ketjussa, mutta kirjoitan silti hiukan taustoja.
Vuosi sitten aloitettiin ja erilaisten mutkien jälkeen ensimmäinen ivf oli nyt syksyllä. Minulla ongelmana paha endo ja ensimmäisen ivf:n kylkiäisenä myooma.
Jäljellä kohdun lisäksi vain toinen munasarja. Joten follisaldo ei päätä huimaa. Saatiin kuitenkin pakkaseen niin että pystyttiin yksi PAS tekeen. Mutta ei kiinnity niin ei kiinnity.
Nyt sitten alkoi 2. ivf:n odotus. Pitkällä kaavalla edetään ja tänään pistin ensimmäisen Procrenin. Toinen tammikuussa ja sitten jos onni suo niin toinen hoito alkaa helmikuussa.
Procren aiheuttaa kuulema kunnon mummokuumeet...? Kokemuksia?
Leppoisaa joulunaikaa kaikille!
Mulla alko "mummotaudin" oireet noin reilun viikon päästä Procren-pistoksesta.Sintu74, kuinka nopeasti sulla alkoi Procren vaikuttaan niiden kuumien aaltojen osalta? Minulla on vasta paremminkin päinvastoin, että tulee jäätäviä aaltoja...mikähän senkin aiheuttaa![]()
Ensivuosi on meille kaikille hyvä vuosi... olen päättänyt niin, joten tsemppiä sinullekin seuraavaan hoitoon. =)Pitkää miinustahan se näytti.
Kaivonpohjaa en ole saavuttanut vieläkään. Apteekki on haettu tyhjäksi, uutta putkeen 5.1.