Ensimmäiset kännit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttelii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="läski";23939579]vastanneista aloittanut..12 v huh,huh[/QUOTE]

Hurjalta kuulostaa. Mulla on 11 vuotias poika, en voisi kuvitellakaan, että hän olisi vuoden tai kahden päästä tilanteessa, jossa edes onnistuisi tuollainen.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23939376:
Mä olin yli kaksikymppinen. Oksensin. En ole sen jälkeen kaivannut saada itseäni semmoiseen kuntoon.

Miksi sä siinä iässä sitten päätit ottaa kännit jos ei aikasemmin kiinnostanut? :)

Niin ei se mikään muistojen kirjaan ihana aihe ole tuo 12v, mutta tehty mikä tehty. En toivo, että lapseni eksyy sellaiseen kaveripiiriin kuin minä yläasteen aikana.

[QUOTE="utelias";23939613]Miksi sä siinä iässä sitten päätit ottaa kännit jos ei aikasemmin kiinnostanut? :)[/QUOTE]

No meillä sattu olemaan alkoholia ja mä halusin kokeilla, kun mua kiinnosti, miltä se tuntuu. Eipä se kivalta tuntunut, tuli aivan hirveä olo. Olin kyllä hyvin iloinen ja rupesin paistamaan vohveleita. Pikkusen oli vaaran tuntua, kun olin niin tokkurassa.

Tyhmä kokeilu, ei missään nimessä hyödyllinen.

En siis aloittanut kännien juomista vaan eka känni oli tuolloin. Kasilla tuli juotua enemmän kuten minttuviinaa, muscatia, hedelmäviiniä juotua. Silloin oli konvat yms. ja tuo ottaminen oli muka pop :)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23939649:
No meillä sattu olemaan alkoholia ja mä halusin kokeilla, kun mua kiinnosti, miltä se tuntuu. Eipä se kivalta tuntunut, tuli aivan hirveä olo. Olin kyllä hyvin iloinen ja rupesin paistamaan vohveleita. Pikkusen oli vaaran tuntua, kun olin niin tokkurassa.

Tyhmä kokeilu, ei missään nimessä hyödyllinen.

Varmasti kuitenkin parempi kokeilu kuin alaikäisenä ties missä porukassa. Jos se on pakko kokeilla niin mieluummin noin. Kunpa mäkin olisin jättänyt sen paljon myöhemmäksi...

Kokeillut ois ehkä oikeempi sana. Ekojen ja tokien kännien välillä oli aika pitkä aika ja enemmän aloin juomaan yli 17 vuotiaana. Koskaan en ole ollut mikään perseetolalle ihminen. Muutama juoma on kiva ottaa sillon tällön, mutta siinä vaiheessa kun rupee kontrolli omiin tekemisiin ja sanomisiin meneen ei oo enää kivaa.

Ja valitettavasti tää raja on tullu opeteltua kantapään kautta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä