E
ei tippa tapa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja a:Pikkuhiprakka niin että kontrolli säilyy mutta juttu kulkee vähän sujuvammin. Seuraavana aamuna ei krapulaa.
tätä peesaaan minäkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Pikkuhiprakka niin että kontrolli säilyy mutta juttu kulkee vähän sujuvammin. Seuraavana aamuna ei krapulaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Minä biletän silleen, että olen kavereiden kanssa. Tai menen leffaan ja syömään. Ei sen kummempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italina:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Minä biletän silleen, että olen kavereiden kanssa. Tai menen leffaan ja syömään. Ei sen kummempaa.
hei, et voi olla tààllà!!!!! àlà haaskaa lomaasi, ihan totta
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italina:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Minä biletän silleen, että olen kavereiden kanssa. Tai menen leffaan ja syömään. Ei sen kummempaa.
hei, et voi olla tààllà!!!!! àlà haaskaa lomaasi, ihan totta
Mä lähden vast aamuöstä, nyt on vaan odottelua, ei hätää.En mä sinne konetta ota.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma85:Itse rakastan niitä bileiltoja. Meillä on lähes samana pysynyt bileporukka ollut jo vuosia. Ja oma mies on aina mukanaMutta ne illat ovat jotain niin hienoa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bilehile:Alkuperäinen kirjoittaja mamma85:Itse rakastan niitä bileiltoja. Meillä on lähes samana pysynyt bileporukka ollut jo vuosia. Ja oma mies on aina mukanaMutta ne illat ovat jotain niin hienoa
![]()
on,sillo fiilis katossa=)kyllä niitä sitten oottaakin ku tietää,varsinkin jos pitempi väli edellisestä kerrasta,et pääsee juhlimaan ja irrottelemaan omassa rennossa porukassa=)
Alkuperäinen kirjoittaja bilehile:heh sanos muuta,kyllä itelläkin jo melkonen polte ois lähtee=)
Alkuperäinen kirjoittaja mamma85:Alkuperäinen kirjoittaja bilehile:heh sanos muuta,kyllä itelläkin jo melkonen polte ois lähtee=)
No nyt sitten pian juhlia suunnittelemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:Ennen vedin perskännit ja kävin baareissa.Nykyään saatan sen yhden ottaa ja pysyn kotona.Ehkä kerran vuodessa käyn baarissa ja saatan ottaa useamman juoman.
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:joko baarissa ihan rennosti juon paljon mutta kondis pysyy..
mut kaveriporukassa tuppaa aina olemaan jatkot ja jatkojen jatkot...ja ne venyy sitte tonne seuraavaan päiväänsiinä tulee juotua ja bailattua aikalailla...