Miten biletät?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bilehile
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italina:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Minä biletän silleen, että olen kavereiden kanssa. Tai menen leffaan ja syömään. Ei sen kummempaa.

hei, et voi olla tààllà!!!!! àlà haaskaa lomaasi, ihan totta

Mä lähden vast aamuöstä, nyt on vaan odottelua, ei hätää. ;) En mä sinne konetta ota.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italina:
Minä biletän silleen, että olen kavereiden kanssa. Tai menen leffaan ja syömään. Ei sen kummempaa.

hei, et voi olla tààllà!!!!! àlà haaskaa lomaasi, ihan totta

Mä lähden vast aamuöstä, nyt on vaan odottelua, ei hätää. ;) En mä sinne konetta ota.

oookeiii ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma85:
Itse rakastan niitä bileiltoja. Meillä on lähes samana pysynyt bileporukka ollut jo vuosia. Ja oma mies on aina mukana :D Mutta ne illat ovat jotain niin hienoa :)

on,sillo fiilis katossa=)kyllä niitä sitten oottaakin ku tietää,varsinkin jos pitempi väli edellisestä kerrasta,et pääsee juhlimaan ja irrottelemaan omassa rennossa porukassa=)

Alkuperäinen kirjoittaja bilehile:
Itse rakastan niitä bileiltoja. Meillä on lähes samana pysynyt bileporukka ollut jo vuosia. Ja oma mies on aina mukana :D Mutta ne illat ovat jotain niin hienoa :)

on,sillo fiilis katossa=)kyllä niitä sitten oottaakin ku tietää,varsinkin jos pitempi väli edellisestä kerrasta,et pääsee juhlimaan ja irrottelemaan omassa rennossa porukassa=)

Se on niin totta :) Tässä tosiaan rupeaa tuo jalka niin vipattamaan, että joutuukohan sitä parin viikon päästä keräämään porukan kasaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja bilehile:
heh sanos muuta,kyllä itelläkin jo melkonen polte ois lähtee=)

No nyt sitten pian juhlia suunnittelemaan :)

no eikun tuumasta toimeen vaan=Dtuskinpa tarviaa noita kavereitakaan hirveesti maanitella lähtemään,ja oonkin jo täs sen parisen viikkoa tuskastellu et voiskohan sitä jo lähtee vähä niinku vapaalle=D

Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
joko baarissa ihan rennosti juon paljon mutta kondis pysyy..
mut kaveriporukassa tuppaa aina olemaan jatkot ja jatkojen jatkot...ja ne venyy sitte tonne seuraavaan päivään :D siinä tulee juotua ja bailattua aikalailla...

Nuo jatkot ja jatkojen jatkot ovat niin tuttua meininkiä :D

Yhteistyössä