sain kolme pellillistä rouhesämpylöitä leivottua ja eka satsi on valmis
Laitoin taikinaan vs murskaa ja juustoraastetta, samoin raastetta vielä sämpylän pinnalle
Suosittelen kokeilemaan, tuli ihania
Suosittelen kokeilemaan, tuli ihania