Ensimmäinen "minä rakastan sinua" suhteessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
kertokaa mielipiteitänne/kokemuksia.
kuuluuko siihen vastata samoin ettei loukkaa toista, oletteko tehneet niin?
miten pitkä aika noihin sanoihin on mennyt?
mä jotenki kammoan nykyisin sitä lausetta. kun exän kans olin niin se tuli turhan nopeasti ja painostuksena kun exä sanoi sen ekan kerran enkä viitsinyt sanoa vain "minä tykkään susta"...

meillä se meni kyl niin, että oltiin laivalla ja mies siellä kannella tunnusti rakkautensa. Mie menin ihan kipsiin ja halusin pois sieltä... eli en tosiaan vastannu mitään. :ashamed: Myöhemmin sitten vasta sain sanottua ne maagiset sanat, kun ihan oikeesti koin rakastavani miestä. Mies kertoi kyl jälkeenpäin,että oli aika p.skana kun jäi ilman vastakaikua, mutta tajusi kyllä että oli ehkä liian aikaista...

Mä sanoin eka ja en olisin loukkaantunut vaikka mies ei olisikaan vastannut samoin. Se pitää sanoa vasta kun siltä tuntuu, muuten se ei merkkaa mitään. Oltiin seurusteltu ehkä 3kk. Ei edelleenkään sanota muuten kun "erikoistapauksessa" ihan siitä syystä ettei siitä tule kulunut fraasi.

Joskus nuorena, tuntui että nuo sanat pitää sanoa mahdollisimman pian. Tässä pisimpään kestäneessä yhdessäolossa sanoin nuo sanat pitkän harkinnan jälkeen hyvin arasti. Mutta rakkautensa mies oli jo osoittanut teoin ja elein monta kertaa...ja taisipa sanoakin ne ennen minua? En muista sanoiko vai teki? Rakkauden teko tuntuu paljon paremmalta kuin sanat. Miehen: "Olen tässä aina" on ihanin...vaikka vaan makais sohvalla. :D

Ai miten itse ilmaisen rakkautta...tekemällä ruokaa, antamalla omaa aikaa, päähieronnalla...semmosta se on puolin ja toisin hemmottelua.

Yhteistyössä