Ensimmäinen hääpäivä - mitä lahjaksi ihanalle aviomiehelle?

Arwen Undomiel

Aktiivinen jäsen
20.06.2007
7 059
0
36
Helsinki
...rahat tietysti vähissä mutta itse satsaisin kyllä vaikka muusta käyttörahastakin mutta en ole varma että tykkääkö mies jos maksan hänen lahjastaan toista sataa ja sitten nihkeillään loppukuu?

lahjavinkkejä otetaan vastaan!
ja ei sitten mitään sellasia luonnossa tehtäviä :kieh:

Meinasin juuri ehdotella souturetkeä, sillä itse olen viettänyt elämäni romanttisimman hetken hääpäivänä soutelemalla isännän kanssa kahden peilityynellä merenrannalla auringonlaskun aikaan :heart:

Mistä miehesi tykkää?

Onko pakko olla joku esine? Me juhlittiin 1. hääpäivänä hotelli yöllä, kylpylällä ja ravintolalla. Emme vaihtaneet lahjoja tämän lisäksi, mutta minua oli hotellissa odottamassa iso ruusu. Mies oli sen sinne tilannut valmiiksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Meinasin juuri ehdotella souturetkeä, sillä itse olen viettänyt elämäni romanttisimman hetken hääpäivänä soutelemalla isännän kanssa kahden peilityynellä merenrannalla auringonlaskun aikaan :heart:

Siis joku romanttinen piknik, ah! Patonkia, viiniä, salaattia, oliiveja tms. miehellesi mieluisaa + hyvää jälkkäriä. Joskus järkkäsin miehelle piknikin olohuoneen lattialle ;). Oli ihanaa.

Tekniikan Maailman vuosikerta on ollut mieluisa lahja, jos sellaista tyyppiä on. Lassi ja Leevi-sarjakuvakirja oli aikanaan pidetty.

Pikku yllätysmatka johonkin Suomen kaupunkiin ja siellä mukavaa ohjelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Siis joku romanttinen piknik, ah! Patonkia, viiniä, salaattia, oliiveja tms. miehellesi mieluisaa + hyvää jälkkäriä. Joskus järkkäsin miehelle piknikin olohuoneen lattialle ;). Oli ihanaa.

Tekniikan Maailman vuosikerta on ollut mieluisa lahja, jos sellaista tyyppiä on. Lassi ja Leevi-sarjakuvakirja oli aikanaan pidetty.

Kannatan: pikku yllätysmatka ihan mihin tahansa ilman sitä emäntää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Kannatan: pikku yllätysmatka ihan mihin tahansa ilman sitä emäntää.

Emäntä=vaimo? Ja kyse siis 1-vuotishääpäivästä! Eiköhän se vaimo ole siinä aika tärkeä olla paikalla!

Meillä on kaks pientä lasta joille ei saada hoitajaa varmaan ennen ensi kesää taas :headwall:
olisin halunnut ostaa yhden tietyn kellon mutta maksaa 190e...

ja sinulle 'uks', ei en ole vielä saanut, en ole edes saantu papereita poliisille :D tänään oli eka päivä miehellä töissä ja nyt ollaan sitten kokonaan palattu kesälaitumelta joten josko nyt sais vihdoin :D

Yhteistyössä