Mitä oireita teillä alkuraskaudessa?? Aamulla tunsin aika kovaakin kipua alhaalla vatsassa kohdun/virtsarakon kohdalla joka kesti n. 10 min ja kylmähiki päällä.. Maha meni sekaisin melkein heti (ei ollut vatsan vääntöä!) ja ollut nyt koko päivän hieman löysällä ja ihmeellinen.. Onko muilla ollut samantyylisiä oireita? Tein RFSU n testin jossa näkyi yksi viiva, mutta aivan oikeassa reunassa, aivan alueen reunassa jonkin verran ennen max viivaa näytti että olisi muka punainen haalea viiva mutta epäilen ettei ollut ns. haamu..Kaipaan muiden kokemuksia?
Mimmuli, siinä RFSU:n pakkauksessa on ohje, josta näkee mihin kohtaan sen plussaa tarkoittavan viivan tulisi tulla. Käsittääkseni väri voi vähän levitä siihen max-viivan lähistölle, mutta se ei tarkoittaisi plussaa.
Minulla oli kuvailemasi kaltaiset oireet negakierrossa, noin viikkoa ennen kuukautisten alkamista. En tiedä mitä se mahtoi olla.
Plussakierrossa ei ollut mitään oireita ennen plussaa (joka tuli DPO13). Sen jälkeen rinnat ja nännin kipeytyivät ja alavatsalle tuli voimakas paineen tunne ja pieniä nippailluja sinnetänne. Vatsa kyllä oli monta päivää enemmän tai vähemmän sekaisin.
Tee ihmeessä uusi testi, niin se selventää tilannetta. Tsemppiä!
Olen itse tehnyt noita kyseisiä testejä, raskaus-viiva tulee aika lähelle kontrolliviivaa, ei sinne max.alueen reunalle. Itse aikoinani tätä säikähdi vahinkoraskautta, mutta väriaine vaan jää kiinni max.alueen reunaan, koska siellä on alla joku kangas Eli ei voi positiivisesta testiä erehytä ja mitenkään sekoittaa tuohon...
Kipu oli todella voimakasta jota ei ennen ole ilmaantunut ja illalla oli etova olo..Mutta epäilen että ei tuu plussaa uskon että on jostain muusta kyse, mutta hain nyt varmuudeksi apteekin testin. Ei ole suunniteltu mutta tervetullut kuitenkin jos nyt sattuisi olemaan tällä hetkellä cerazette minipillerit käytössä ja välillä on unohtunut ja otto aika ei aina ole samana pysynyt, että eihän tuo mahdottomuuskaan ole..
Okei Jos toiveissa vauva ja mahdollisuutena että masussa olisi, niin älä ainakaan enää käytä pillereitä, niitähän ei saa syödä jos raskauden mahdollisuus olemassa. Tee "kunnon" apteekin testi, huomasin ainakin itse, että noista kaupan halppis-testeistä jokatoinen vaan edes toimii ja niissäkin tuloksissa täytyy tulkinnan varaisesti arvioida ja niistä saa vain stressiä ja päänsärkyä. Tsemppiä jatkoon, oli tulos mikä tahansa!
Neuvolasta sanoi kun menen vaan pillereiden takia kontrolliin niin sanoi että tehdä vielä viikon päästä toinen testi.. Viittaako nämä teidän mielestä raskauteen, kun olen ihmetellyt pitkään kestänyttä flunssaa, aluksi oli kuivaa yskää pari viikkoa mutta meni ohi, sitten tuli yhtäkkiä flunssa ja kova pääkipu, kuume nousi 37.8-37,9. veti vatsan sekaisin, seuraavana päivänä ei ollut enään kuumetta eikä mitään mutta maha sekaisin. Noh, vatsa rauhoittui.. (Voi myös olla vatsatautia kun töissä oli) Noh meni pari viikkoa niin TAAS alkoi flunssa ja kurkku täynnä limaa ja aamuisin kurkku kipeä liman takia, nyt taas yskää ja aivastuttaa ja lämmöt koko ajan koholla 36.8-37.2. Tätä jatkunut nyt varmaan 2kk... Ja nyt tuli se kova kipu alamahaan joka kesti n.10 min ja veti mahan päiväksi sekaisin ja illalla lämpö 37.5 joka kesti hetken..ja kahvi välillä närästänyt ja ilmavaivoja ollut.. Onko kellään ollut tällaisia oireita aivan alku raskaudessa? Tein apteekin testin eilen ja näytti negaa. Itse uskon että tämä on jotain muuta mutta kunhan kysyn voisiko olla mahdollista...-ALOITTAJA