Minulle tähän palstaan on tullut täysriippuvuus. Odottelen piinailijoiden tuloksia kuin mikäkin peliriippuvainen.
opcorn: Kun joku, joku kertoo plussasta, tuuletan kuin suosikkihevoseni olisi kuninkuusraveissa voittanut. Huono vertaus tosin, mutta ravit lähellä sydäntä.
Jotenkin vain nämä vaikeasti raskautuvien onnistumiset lämmittää todella paljon :heart:
Joten minulla on kakki sormet ja varpaat pystyssä
Alman 123,
neulatyynyn ja
Terhi-76 puolesta.
Oma napa: Itse varmistin tänään negan. En tippunut mistään, kun olin asiasta ihan varma muutenkin. Olen omalla kohdalla nyt kauhean pessimistinen tulevien hoitojen suhteen. Miten minun kohdalla voisi onnistua ikinä yhtään mikään? Ehkä pystyisin ajattelemaan vähän positiivisemmin, jos oltaisiin varakkaampia ja nuo tulevat hoidot ei aiheuttaisi kustannuksillaan päänvaivaa. Eli samojen asioiden kanssa painin kuin sinäkin
Alma123 , vaikka aloitan vasta inssikierroksen ensi kierrolla. Kun olen varma, että minun kohdalla tarvittaisiin vähintään se 3 IVF:ää, että olisi mitään mahdollisuuksia, mutta ensimmäiseenkin on haasteellista saaada rahat kokoon. :headwall: Sitten täytyy olla valmis siihen, että tästä rahanmenosta ei välttämättä jää mitään käteen. Okei, olen nyt taas jossain kriisissä. Mutta tuntuu epäreilulta, että lapsettomuuden tuskan lisäksi vielä saa rahahuolet niskaansa. Meidän, kanssasisaret, täytyy maksaa siitä, että minkä muut saavat helposti, ja mukavasti (esim. rannalla spontaanisti rakastellen), ilmaiseksi. Ja meidän täytyy maksaa, vaikkemme saisi yhtään mitään.
Tämä kuuluisi varmaan tuonne kiukkuketjuun, menee niin katkeraksi.
Yritän koota itteni, ja rahatkin jostain. :headwall: