Punktiosta kunnialla selvitty, ei ollut oikeastaan niin paha kuin pelkäsin! Olin hyvissä voimissa ja sain kotiutua nopeasti. Paikallisbussilla uskaltauduin kotiin vaikka mies vieressä pelkäsi. Illalla vähän jomottelua mutta tänään jo melko normaali fiilis! En ole tarvinut mitään kipulääkettä toimenpiteen jälkeen, eikä ole ollut vuotoa tms. Lääkäri varovasti hyperistä mainitsi, eli mun follimäärä kai on siinä riskirajoilla, joten kauhiasti olen yrittänyt juoda.
22 follista saaliiksi saatiin 15 munasolua. Meidän alkioille tehdään PGD ennen siirtoa, joten siirtopäiväksi arvioivat perjantaita. En siis vielä saanut soittoa montako mahdollisesti hedelmöittynyt.
Alavatsa on kyllä vielä tosi pömppö, koskakohan on odotettavissa normaaliksi palautumista? Ei mahdu kunnolla mitkään housut jalkaan :/
Tsemppiä Miriam1, samanlaiset fiilikset täällä
Tähtitomu mulle voi laittaa Pingu78, 1. ICSI, 11/13
22 follista saaliiksi saatiin 15 munasolua. Meidän alkioille tehdään PGD ennen siirtoa, joten siirtopäiväksi arvioivat perjantaita. En siis vielä saanut soittoa montako mahdollisesti hedelmöittynyt.
Alavatsa on kyllä vielä tosi pömppö, koskakohan on odotettavissa normaaliksi palautumista? Ei mahdu kunnolla mitkään housut jalkaan :/
Tsemppiä Miriam1, samanlaiset fiilikset täällä
Tähtitomu mulle voi laittaa Pingu78, 1. ICSI, 11/13