Tiltu, mun lisäravinteiden "päiväsatsi" on koostunut Q10:a 400-600 mg, E-vitamiinia, B-tehovitamiinia ja D:tä 50-100 ug. Niin ja gelee royalea kuuriluontoisesti. Näitä olen napsinut jo muutaman vuoden. Mies saa aamulla oman satsinsa, jossa on monivitamiini, d-vitamiini 50 ug, foolihappo & Q10 150 mg. Olin päättänyt, etät jos tammikuun hoidon lopputulos on nolla, heitän kaikki lisäravinteet roskikseen, mutta sitten ne uskaltanutkaan kun tulos oli laadullisesti parempi kuin koskaan ennen. Mikä sen aiheutti, niin ei voi tietää. Vyöhyketerapia oli ehkä ainoa, joka oli tullut 2. ja 3. hoidon välillä mukaan kuvioon. Että ehkä silläkin on jokin vaikutus?
Tintti, tuosta dheasta on aika vähän tietoa, eniten varmaan ulkomaisilla nettisivuilla, kaikkiallahan se ei ole lääkeaineeksi luokiteltu kuten Suomessa. Silloin kun lääkäri sitä minulle määräsi niin eipä siinä paljon muuta tietoa saanut kuin että "syö tätä, saattaa auttaa munasolujen laatuun ja niiden kehittymiseen". Milloin sulla on testipäivä ja ootko malttanut olla testailematta ennakkoon?
(.) täällä mä aivastelen sohvan pohjalla, ekat synarelat suihkautettu nenään. Tästä se taas lähtee, huomenna alkaa piikit ja viikon pääästä ultraan.