Kettu 78 jaksamista sinullekin näihin pettymyksiin, mutta seuraava siirto voikin jo tuottaa tulosta, muista se!
Testasin jo eilen ja negaahan sieltä tuli. Nyt on mennyt taas itkeskellessä nämä päivät, minulla nuo hormonitkin taitaa heittää niin pahasti häränpyllyä, että nekin sotkee pään lopullisesti. Mulla on selkeästi taipumusta reagoida voimakkaasti näihin hormoneihin. Juttelin jo eilen lääkärini kanssa ja se suositteli seuraavaksi pitkää kaavaa, jota minulla ei siis vielä ole kokeiltu. Sillä yritetään saada kaikki munasolut samalle alkuviivalle, että lähtisivät kaikki kasvamaan, eikä vain yksi niin kuin tähän mennessä on käynyt.
Mullan on nyt siis kolmen viikon tauko hoidoissa, se tekee kyllä hyvää varsinkin mielelle, nyt en olisikaan heti jaksanut uutta hormonimyllerrystä. Kolmen viikon päästä alkaa sitten sumuttelut. Teillä muillahan onkin niistä jo kokemusta. Miten ne on teihin vaikuttaneet? Muaa vähän pelottaa, koska yksi ystäväni, joka myös on reagoinut voimakkaasti hoitoihin, on sanonut, että ne sumutukset on psyyken kannalta kaikista pahimmat, sillä tuli niistä hyvin rajuja mielialan laskuja, ahdistusta ja unettomuutta. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Ja muutenkn, jos joku haluaa kertoa tarkemmin tuosta pitkästä kaavasta, olisi kiva kuulla, en saanut vielä juuri mitään tietoa sen kulusta.