l.love Meillä käytössä nuo Jekovit-tipat ja hyvin menee alas maitotipan kanssa. Ei tuo maku itseänikään miellyttäny mut eihän vauva maistakkaan muuta kuin makean jos oon oikein ymmärtäny.
VanillaNinja Miulla nuo lorahdukset olivat lapsivettä! Väriltään se oli kylläkin punertavaa...
Ottaisin vastaan hyviä imetysliivi/liivisuojavinkkejä kokemuksiin pohjautuvia, kiitos! Itselläni on kolmet Bravado-liivit ja sivuttaistuki on olematon! Parempi se tosin on niissä kuin Lindexista ostamista, mitä pidänkin vain päivällä. Yöliiveiksi sopivia haen missä pysyis liivisuojat kohdallaan ja tukisivat rintoja myös kyljellään nukkuessa.
Sitten vielä hyviä liivisuojia haen. Olen kertakäyttösistä kokeillut Liberon, Ainun, Natusanin ja Helmi- liivisuojat kaikissa jotain vikaa. Liberot ja Ainut tais olla ainuut mitkä ei tartu kiinni nänneihin mutta molemmat paistaa liivien ja paidan alta ikävästi. Onko vielä vaihtoehtoja? Onko kukaan kokeillut pestäviä liivisuojia? Itselläni menee niin monet päivään kertakäyttösiä ett en oo vielä ostanu pestäviä jos eivät olekkaan hyvät ja niitäkin pitäisi useampi pari ostaa että pari päivää selviäisi.
Meillä neiti kasvanut yli 4kiloiseksi ja sen huomaa myös ruokahalussa. Vaunuihin on oppinu jo nukahtamaan lenkin aikana ja kauppareissutkin menee hyvin kunhan muistaa ajottaa ne syönnin jälkeen.
Kaupunkireissut onnistuu tytön kaa myös mallikkaasti kunha muistaa lypsää aamulla maitoa valmiiksi pulloon. Itse en tykkää imettää julkisilla paikoilla, eikä se kyllä onnistukkaan ku en saa tyttöä asettumaan rinnalle istualtani. Kotona ollessa syötän lähes aina vaakatasossa.