Kyllähän toi määrä alkoi tuntua mutta mitäs sitä ei tämän projektin takia kärsisiOmpa hieno saalis tähti87! Sulla on kyllä jännä viikonloppu menossa, onneksi on hävikkivaraa reilummin Olitko kovinki kipeä kun nuin monta munasolua tuli?
Kyllä mä pidän niin sormet ja varpaat ristissä ettei puhelin aamulla soi...Hurja saalis Tähti87, eiköhän sieltä joku löydetä siirrettäväksi huomenna!
Kukaan ei ole puhunut mistään keskusteluavusta Amanda86
Itse en edes ymmärrä että piinailen, jotenkin en tajua että hoidot on "ohi", odotan vaan seuraavaa verikoetta ikäänkun se olisi vaan osa tutkimusta.. Ehkä sitten lähempänä verikoetta alkaa ymmärtämään tilanteen..
Tervetuloa mukaan NeleLiis! Me käymme myös naikkarilla joten yksityisestä mulla ei ole mitään tietoa..
Miten meni siirto Tähti87? Kuinka paljon jäi pakkaseen?
Täällä pp4 on mennyt lähinnä olympialaisia katsellessa..
Et kyllä minun mielestä mitenkään negatiiviseltä kuulosta, onhan se fiksua tietää miten prosessit menee. Itsekin kysyin valmiiksi pas aikataulujen käytännöt yms. vaikka luottavaisin mielin olinkinIhan hyvin iiveeäf81! Itse en ole vielä lugeista saanut mitään tuntemuksia. Töissä pitää kiirettä ja illat menee olympialaisia katsellessa joten en ole oikein ehtinyt miettiä piinailua Viikko olis vielä piinailua jäljellä, joten kyllä tässä vielä ehtii mieli muuttua
Okei, nyt on riski että kuullostan todella negatiiviselta, oikeasti olen aika optimistinen tämä asian suhteen mutta tykkään pitää kaikki vaihtoehdot tiedossa. Jos tämä ei tuo plussaa ja jos en saanut mitään pakkaseen, joudunko silloin taas puolen vuoden jonoon?