D-mamma Aktiivinen jäsen 26.06.2005 3 902 12 38 08.01.2014 #1 jee.. 3 vuotta kestänyt tajuton kipu lonkassa toivottavasti jää sinne
D-mamma Aktiivinen jäsen 26.06.2005 3 902 12 38 08.01.2014 #3 osaston kautta ja ainkin yks yö pitäis kai siel olla