Eli meillä sellainen tilanne, että esikoinen syntynyt toukokuussa 2006 alateitse eli 5 vuotta sitten ja nyt olen toista kertaa raskaana, laskettuaika elokuussa.
Ystäväni kertoi, että minut luokiteltaisiin ns. ensisynnyttäjäksi ja tämä tuli minulle yllätyksenä! Onko asia todella näin ja onko nyt odotettavissa taas yksi helvetillinen kahden vuorokauden synnytys, näin kärjistettynä siis? Ja laskenko synnärille lähdön ensi- vai uudelleensynnyttäjän ohjeiden mukaan? Toki esikoisesta menin epäsäännöllisistä suppareista jo Jorviin, kun kroppa ei meinannut kestää väsymyksen takia.
Nämä on teille monelle varmasti niitä tyhmiä kysymyksiä mutta nyt tämä asia jäänyt ihan todella vaivaamaan.
Etukäteen kiitollisena vastauksista
- Kurmeli ja Vormulavauva 27+2
Ystäväni kertoi, että minut luokiteltaisiin ns. ensisynnyttäjäksi ja tämä tuli minulle yllätyksenä! Onko asia todella näin ja onko nyt odotettavissa taas yksi helvetillinen kahden vuorokauden synnytys, näin kärjistettynä siis? Ja laskenko synnärille lähdön ensi- vai uudelleensynnyttäjän ohjeiden mukaan? Toki esikoisesta menin epäsäännöllisistä suppareista jo Jorviin, kun kroppa ei meinannut kestää väsymyksen takia.
Nämä on teille monelle varmasti niitä tyhmiä kysymyksiä mutta nyt tämä asia jäänyt ihan todella vaivaamaan.
Etukäteen kiitollisena vastauksista
- Kurmeli ja Vormulavauva 27+2