ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

Tämä ketju onkin oikeastaan mua varten. Kirjoittelinkin tuohon toiseen..
Mulla tavoitteet 2.6.08 painoa -15 kg. 3 viikon aikana paino tippunut 1,8kg. Nykypaino 98,8 kg. Mulla kimmokkeena etten sais verenpainelääkkeitä. Iina-tyttöni on jo kohta puol vuotta niin vois jo itteensä ajatella. Olen ajatellut tätä enemmän elämäntaparemonttina. eilenkin tv-jumppasin (oli muuten raskas vaikka oli raavaille miehille tarkoitettu) ja nyt uutena kivana on että tyttö vaunuun ja lenkkipolulle juoksemaan. Tykkään kyllä kuntoilla ja mielestäni en ole ihan toivoton tapaus mutta vaaka vaan näyttää armottomana PALJON! :LOL:

Eilen sit tein valmis pullia ja katoin kalorimäärät niin siinä oli melkein 300 kaloria. ei ihme että lihottaa ja ENTISESSÄ ELÄMÄSSÄ ei olis yks riittänyt. Nyt mies ihmettelikin että eikö saa toista pullaa..... :LOL:
Pääsin ylpeänä sanomaan että VAIN 1 kpl teen kanssa!

Eiköhän me jotenkin päästä tämän kaamos ajan ohi ja kohta tulee ihana kevät aurinko...

Täällä on moni jo päässyt hyvään vauhtiin. Oikein kateeks käy...

Tsemppiterkuin
Minska
 
tiipeli
Heip!

Hyvin alkoi laihdutus, kun en ees vaa´alle (vai onko se puntari??) saanut aikaiseksi mentyä. Mutta äsken kävin ja niinhän siinä on käynyt, että painot on NOUSSUT 2 kiloa siitä mihin pääsin ihan omin avuin, ilman vertaisryhmää. Nyt siis 65,5kg. Ja kyllä se noin viiden kilon painon pudotus ois hyvä asia...

Mutta musta on tullut aivan tautisen LAISKA. Ei houkuttele sitten yhtään mikään urheileminen. Alkusyksyllä taas kävin juoksemassa niin heti näkyi tuloksia jo muutaman juoksukerran jälkeen! Pitäs ottaa ittee niskasta kiinni, mut en mä tajuu missä vaiheessa mä ehdin. Päivät menee vauvan kanssa, silloin kun se nukkuu, mä joko ompelen tai teen koulutehtäviä, iltapäivät teen opinäytetyötä. SItte illat oon lasten kaa kotona, mies treenaa sillon. Voi pöö. Eli aikaa olis vasta kun lapset menee nukkuu, mut sillon oon niin naatti, että tarttisin oikean live-kaverin, joka kiskois mut mukaansa lenkille. No, kai se on hitaasti aloitettava eli katsomalla mitä suuhunsa pistää. Viime aikoina vaan herkkuja :ashamed:

No mutta, lähtölukema siis 65,5kg.Ensi viikolla nähdään, kuinka päästään alkuun! Tsemiä teille muille!! :wave:
 
Tänään jumppasin hiukan tv:n ääressä. Paino oli 72 kg. Huomisaamuna menen kyllä lenkille ennen miehen töihinlähtöä. Esikko on kuumeessa niin pidän etätyöpäivän.

ja sitä lenkille mentykään. Makasin kun ellunkanat puoli kahdeksaan. :LOL:
 
-1kg viikossa :) vaikka viikonloppuna tulikin syötyä ja laiskoteltua :whistle: steeperillä olen koittanut tehdä ahkeraan,eilen tuli meijän kotikuntokeskus :D nyt vain pitäs tarkkailla enemmän syömisiään ja liikkua enemmän.kaippa se siitä sitten..mun ei kai tarvi tota painoa hirveesti tiputtaa..pari kiloa riittää mulle vallan mainiosti,paikat vain pitää saa kiinteytymään.

mukavaa aamun jatkoa :wave:

ai niin,paino nyt tasan 60kg.
 
Minä jätän tällä viikolla vaakapäivän väliin turvotuksen takia ja en sit tiedä todellista painoa.

Sen verran hyvin on kyllä mennyt tämä viikko, että luulenpa ensi viikolla lukeman alkavan jo kuitenkin 64, mutta sen näkee sitten =)
 
Ahaa..täällä onkin perjantai punnituspäivä. Vaaka näytti 98,2kg, joten 5pv on lähtenyt -600g. Maanantai aamuna näkee koko viikontuloksen. Jotenkin tuo saa tsemppaamaan viikonlopun yli. En halua sortua ja saada takaisin viikolla KOVALLA TYÖLLÄ kulutettuja energioita. :ashamed: Ihana kuvitella, että enää 13kg urakka edessä.

Mukavaa viikonloppua kaikille vaikka onkin nuin sateinen/pimeä päivä tiedossa
 
70,3 kg!!! Ei vaan meinaa mennä alle 70 kg.... Mutta eiköhän se tästä. Ensi viikolla tiukempi ote asiaan.

Tässä lista keitä meitä on tällähetkellä mukana, laitoin siihen mukaantulo päivän, pituuden ja painon sekä tavoitteen. Laitetaan vaikka ensi viikon perjaintain tulokset mukaan listaan....:

Tioksiidi 19.9 162/72 tavoite 56 kg
Emulihemuli 19.9 165/75,3 tavoite 68 kg
Miilla 19.9 158/68
Verenpisara 20.9 157/69,8 tavoite 60 kg
Naapero 20.9 159/58 tavoite 50 kg
Neljädemo 16.10 170/72 tavoite 60 kg
Hemu2 19.10 /72
Tityytikki 22.10 166/73,6 tavoite 65 kg
Äitylipäityli 30.10 168/83 tavoite 63 kg
Tiipeli 13.11 170/65 tavoite 62 kg
Seniorita 13.11 170/61 tavoite 57 kg
Minska80 19.11 /98,8 tavoite 83 kg

Täydentäkää ja korjatkaa listaa, että saadaan se oikein ja sitten sinne voitais alkaa täydentää jatkossa tulevia väliaikatietoja. Ja olisko se ensi viikon perjantai hyvä ensimmäinen punnituspäivä listaa varten?

Viikonloppuja!
=) =)
 
Voit tioksiidi lisätä mun pituuden 164cm ja tuo 2 kg heitto tavoitepainossa ei mua haittaa (pyrin näin aluks 85 kiloon ja siitä alaspäin meno on vain plussaa).

Joo, laitetaan vaan heti perjantain tulokset näkyviin! :)
 
huomenia!

viikonloppu meni ihan hyvin niin liikunnan suhteen kuin syömistenkin kanssa.lähinnä liikunta tuli stepperin ja kuntokeskuksen kanssa,varovasti kyllä aloittelin treeniä,mutta ei tullut hirveesti mässäiltyä,muutaman suklaan söin +perusruokaa.

tota mun tavoite painoa aijon muuttaa..jos sen joku vaihtaisi 55kg :D

 
Mulla meni viikonloppu ihan kohtalaisen hyvin syöntien suhteen eli ei tullut ylilyöntejä ainakaan kovin kamalasti joten mun maanantain paino oli nyt sitten 64,9.

Perjantaina sit taas normaaliin tapaan kertoilen painoni =)
 
Heippa taas!

Oletpas sinä Verenpisara ollut jaksavainen, kun teit listan meistä! Kiitos siitä sinulle! Ja huomasin juur tuosta listasta, että sulla on lähteny kans hyvin kilot karisemaan. Hieno homma!

Ite olin jo aatellut lopettavani tämän laihdutuksen, enkä ihan kauheesti ole tarkkaillut syömisiä, jos nyt en aivan mässäillemäänkään ole sortunut. Iloinen ylläri oli, kun aamulla kävin puntarilla, ja vaaka näytti 69,3 kg. Eli sitten viime viestin on näemmä lähtenyt -1,7 kg. Taitaa tuo kk-kierto tehä tepposiaan...

Onnea jälleen kaikille menetetyistä kiloista!
 
Oho..olipas tämä ketju livahtanut tuonne alas. Tuntuuko, että siihen ens kesään on pitkäaika? Kunhan tuosta joulusta päästään niin sit voi ruveta kevättä odottelemaan. Mie ootan kyllä sitä lumentuloa että pääsee lumikenkäilemään. Se on niin kivaa ja tehokasta! Lainataan appivanhemmilta kun ne hyvät on aika arvokkaita. n. 200e ja eihän niitä montaa kertaa vuodessa käytetä!! Mikäs teistä talvessa on kivaa? Ootteko enemmän talvi vai kesäihmisiä? Talvessa on kivaa (kunhan lumi tulee) se valkeus ja saa valoja laittaa ja kynttilöitä polttaa. Nyt viime vuosina oon innostunut jälleen hiihtämisestä omaan tahtiin. Siihen kun liittää vielä nuotion ja kuuman kaakaon... "Haaveilee". Kesässä taas uiminen. Viime kesä menikin melkein uimatta kun synnytys oli 2.6 niin ei halunnut mennä järviveteen.... ja sit auringon paiste se on ihanaa!
 
tiipeli
Vihdoinkin ehtii kirjotella. Ensinnä: tioksiidi kyllä mulle voi laittaa tavoiteeksi 60. Eli noin 5kg pois.

Mässäsin KOKO viikon herkuilla :ashamed: paino vaihteli, useimmiten näytti ylöspäin. Eilen punnituspäivänä vaaka näytti kuitenkin 64,1 eli olis muka 1,4kg paino tippunut :eek: varmaan on jotain ihme heittelyä, en usko että paino tuolla syömisellä tippuisi..... kävin kyllä 2 kertaa salilla ja uimassa/vesijuoksussa, mutta silti. Ihan hyvä tietty, että alaspäin on mennyt... Eilen olikin vasta ensimmäinen päivä kun en syönyt herkkuja, hyvä alku :p Tänään onkin päiväkodin joulujuhla ja on piparia tarjolla, kunpa pystyisin olemaan syömättä, tai edes tyytyisin yhteen. Kai nyt yksi täytyykin maistaa kun on oman pojan leipomat piparit...? :D

Minska Mä kyllä tykkään kaikista vuodenajoista. Kaikissa on omat hyvät puolensa! Syksyisin tulee aina urheiluinspis, mikä on toooosi hyvä juttu, ja on ihanaa kun on niin värikästä. Sateetkin on omalla tavalla mukavia (minäkö outo?;)), talvella -jos on lunta- on mukavinta lumileikit, etenkin kun alkaa olla noita leikki-ikäisiä (tai yksi sellainen, mutta vauvan kanssakin ollaan jo pulkkailtu). Aaargh! Kello on jo noin paljon.....on ne kevät ja kesäkin kivoja, en ehdi mainita yksityiskohtia, täytyy lähteä poikien kanssa jumppaan!

Heipat! :wave:
 
porukkaan hoikistuvaan :wave:
Itsellä on kohta noin vuosi vierähtänyt, kun viimeksi olen kunnolla liikkunut. Olen sallanen kausi liikkuja, mutta nyt on mennyt liian pitkälle tämä löysäily. Syön epäterveellisesti herkkuja ja suolasia naposteltavia, löhöilen sohvalla tuijottaen tv:tä ja surffaan netissä. :headwall: Lisäksi teen konttorirotan hommia päätteen edessä eli liikuntaa pitäisi harrastaa senkin takia. Oikein lihakset huutaa, että tarttis saada liikuntaa, ennekuin ne surkastuu kohta kokonaan pois. Hartiat on kovat koppurat etc. Eli nyt alkoi meikäläisellä kuntoremontti!
Muillekkin tiedoksi tämmöinen sivusto jos jotakuta kiinostaa, itse aijon suht orjallisesti sitä noudattaa; www.aamulehti.fi/teema/liikunta/kaikkiotsikot
Sitä ropparemontin mukaan meinaan liikkua. Se on hyvä kun siinä pikku hiljaa lisätään liikuntaa ja neuvotaan syömisistä ym... Kannattee tsekata
;)
Toki itsellä ei lapsia ole, vasta esikoisesta haaveilen, siksi mun on helppo tuota ohjetta tässä vaiheessa noudattaa.
Onkos teillä perjantai vai yhteinen punnitus päivä?
Mun aloitus mitat on 158cm ja 56kg. Tavoite olisi saada n.5kg pois eli kiinteytyä ja saada yleiskunto paremmaksi! :D Tsemppiä meille kaikille, kesällä ollaan hyvässä kondiksessa, eiks je! :attn:
 
Siis ihanaa mulle mahtuu yhdet farkut jalkaan jotka sain kaverilta. Niissä oli ongelmana se, että mahtu jalkaan, mutta makkarat pullahti. Nyt on ongelmana lörpöttävä takamus :kieh:
Miks pitää olla ihmisellä pieni takamus. Vyötäröstä, jos on sopiva niin takamuksesta roikuu.
Niin ja elloksen farkuista koko 40 sopi erittäin hyvin joten vaihdankin kokoon 38. Vähänkö oon onnellinen :D

Mutta tää antoi lisää motivaatiota loppu kiloihin =)
 
tiipeli
Ja mulle antoi motivaatiota kun näin äsken pitkästä aikaa entisiä treenikavereita ja ne oli sitä mieltä että olen laihtunut! Huoh.....ollapa yhtä hyvässä kunnossa kun ne. :whistle:
 
no niin..puntarissa heti aamutuimaan käyty :D viikko ei ihan täysin mennyt suunnitelmien mukaan,liikkumisen ja syömisten kanssa mutta tulosta oli kuitenkin tullut :)

-1kg eli nyt paino 59kg..olen tyytyväinen!

oikein mukavaa perjantaita kaikille :wave:
 
viime perjantaista paino tippunut 800g, elikkäs nyt painelen 97,4kg. Tämä paino oli mun 5.12 tavoite, että puol viikkoa edellä! :) Nyt paino tippunut 4 vkossa 3,2kg. Hiljaa hyvää tulee!

Tsemppiä punnitukseen ja stressitöntä viikonloppua!
 
Heipat, mullakin tuo liikkuminen kuitenkin on jäänyt vähemmälle mitä suunnittelin, mutta -600g lähtenyt. Eli 56kg -> 55,4kg.
Hienosti mennyt teillä Seniorita ja Minska :hug: Tsemppiä kaikille muillekkin ja hyvää viikonloppua! :D
 
:( En päässy alle 70 kilon.
Paino tänään 70,6kg. Viikossa lisää +300g. Olen ollut viikolla flunssassa, joten urheilua ei ole voinut harrastaa ja viikolla alkoi menkat, joten toivottavasti se on sitten vain turvotusta.

Ehkä ensi viikolla parempi tulos. Onneksi olkoon muille painoa pudottaneille :flower: :flower:
 
Jouskari: Jos mie painasin alle 60 kiloo niin varmaan lentäisin tuulen mukana... :LOL: Vaikea kuvitella, että tuon painoiset haluaa laihduttaa, mutta onko loppuen lopuksi koskaan tyytyväinen painoonsa?! :/
Puol kiloo on hyvä tiputus tahti! =)
 
ei kannata tioksiidi luovuttaa ja masentua.. mullakin kahden päivän aikana paino heitteli kilon verran. Kokeilet uudestaan ens viikolla kun nuo hullut päivät on ohi.... Muista et moni antais mitä vaan jos olis tuon painoinen...

JA KIITOS REHDISTÄ ONNITTELUISTA! TUO KERTOO HYVÄSTÄ KILPAILUASENTEESTA! (VAIKKEI EIHÄN ME KILPAILLA TÄSSÄ)
 
Tänään oli tyttösen neuvola niin otin puheeks oman ens kesän tavoitteen -15kg. Vaikutti "neuvolatädin" mielestä ihan realistiselta!

Mulla olis muuten haluja päästä tammikuussa terveyskeskuksen laihari ryhmään..toivottavasti tässä lähellä alkais ryhmä....
 
Minska; :LOL: tosiaan painotan vielä, että haluan yleiskunnon paremmaksi, en juurikaan tuohon painoon tuijota, koska painoideksihän on kuitenkin normaali. Ryhti ja lihakset ovat vaan niin huonossa kunnossa ja hengästyn helposti ym. niin haluan huomattavaa parannusta kuntoon. Eli sillä periaatteella täällä oollaan :D
 
Listan päivitys ja uusien tämän päiväisten mittojen lisääminen taulukkoon. Tänään saatiin vain neljältä tulokset.

Tioksiidi 19.9 162/72 --> 70,6kg -->tavoite 56 kg
Emulihemuli 19.9 165/75,3 tavoite 68 kg
Miilla 19.9 158/68
Verenpisara 20.9 157/69,8 tavoite 60 kg
Naapero 20.9 159/58 tavoite 50 kg
Neljädemo 16.10 170/72 tavoite 60 kg
Hemu2 19.10 /72
Tityytikki 22.10 166/73,6 tavoite 65 kg
Äitylipäityli 30.10 168/83 tavoite 63 kg
Tiipeli 13.11 170/65 tavoite 60 kg
Seniorita 13.11 170/61 --> 59kg -->tavoite 55 kg
Minska80 19.11 164/98,8 --> 97,4 kg -->tavoite 85 kg
Jouskari-82 28.11 158/56 -->55,4 kg--> tavoite 51 kg

Ei muuta kuin tsemppiä kaikille ensi viikolle!
[/b]Jouskari-82 tervetuloa mukaan!!

 

Yhteistyössä