musta on outoa lukea tätä lääkkeitten ylistystä? sitten jos joku yrittää ehdottaa muuta, niin heti teilataan.
maailmassa käytetään aivan liikaa masennus ja ahdistuslääkkeitä, aivan liikaa. ja todellakin tiedän mistä puhun, olen sairastanut hyvin vakavan masennuksen, saanut siihen lääkkeitä ja loputtomasti etsittiin sitä sopivaa. sitten yksi sopi ja joitain vuosia auttoikin. mutta sen lopettaminen ei sitten ollutkaan niin helppoa, nyt olen työkyvytön, koska lääke on sotkenut todellakin aivokemiat, luultavasti lopullisesti..
ja nyt kun itsellä tämä tilanne niin olen löytänyt monia monia muita samassa tilanteessa olevia.... en voi käsittää miten meille on voitu tehdä näin
nyt kun olen lopettanut lääkityksen niin oikeasti tiedän taas kuka olen.. en ole joka päivä onnellinen läheskään, mutta olen enemmän kontaktissa itseeni ja oikeasti tiedän mitä haluan kuka olen, en ole vain doupattu ihmisraunio... ongelma on vain se, että lääkityksen lopettamisen jälkeen pahoinvointikohtaukset on niin kamalia etten voi alottaa työtä... tällä hetkellä mua kuntoutetaan, on kuntoutettu jo vuosia, ehkä joskus taas pystyn käymään töissä vaikka luultavasti hermostokivut on ikuisia....
en voi tajuta, miten hyökätään aina ihmisten päälle jotka YRITTÄÄ AUTTAA. ne lääkkeet on myrkkyjä, ne muuttaa hermostoa, jos oikeasti etsisitte esimerkiksi tutkimustietoa ja artikkeleita jotka on kirjoittaneet lääkärit jotka hoitavat sitten näitä vieroitusoireita.. tai esimerkiksi tutkimustietoa siitä miten äärimmäisen HARVAA nämä masennuslääkkeet auttaa.. niin ehkä ette hyökkäilisi, mutta se on defenssi, tiedän sen, itsekin toimin niin kun lääkitys oli päällä ja halusin uskoa että se auttaa.
enkä mene huutelemaan, että lenkkeily auttaa, ei se yksin auta. ystävät auttaa, läheiset auttaa, ulkoilukin auttaa, työ ja harrastukset auttavat jotta tosiaan ei ehdi koko ajan ajatukset pyörimään omissa murheissa, terapia auttaa, kognitiivinen terapia auttaa (paremmin kuin keskusteluterapia), hypnoosi, rosenhoito, vaikka akupunktio. ... onhan näitä kokeiltavia keinoja tässä maailmassa. se pilleripurkki tuntuu helpoimmalta, mutta ei sitä ole.