Ensi kertaa aloitan mielialalääkityksen. En usko että selviän tästä :(

Itselläni ei ole kokemusta kyllä noista mielialalääkkeistä, mutta luulen, että sun kannattaisi mennä keskustelemaan vielä lääkityksestä yms. terapiantarpeesta lääkärin kanssa.
Lääkäriin olen menossa parin viikon päästä ja psykologilla käyn parin viikon välein. Olen käynyt jo 3 vuotta mutta lääkityksen aloitin vasta 11 päivää sitten.
 
no haloo
Täällä taas....Tänään olo on ollut todella outo. Jotenkin epätodellinen ja tuntuu että pimahdan kohta :( Lääkettä olen syönyt nyt 11 päivää,eikös noitten sivuvaikutusten pitäisi kohta jo väistyä??? Mua ei oikeastaan ahdista ollenkaan mutta olo on silti aika karmea kun tuntuu että tulen hulluksi ja katselen itseäni sivusta :( Onkohan tää nyt ihan normaalia? Mulla tuli jo sellanenkin ajatus mieleen että onko lääkitys tehnyt mut ´hulluksi´ja en enää ikinä ole normaali:headwall:
Mitä kirjoitinkin jo alussa kun kyslit juuri tästä, että ihminen korjaantuu myös ilman lääkkeitä, mutta se pitää vaan kestää. Elämä ottaa suruineen ja iloineen. Arvaa kuka hyötyy eniten siitä, että sinä ja sadattuhannet muut vetää noita nappeja+ Sijoittajat. Arvaa misää ne on just nyt? Huvipurtensa kannella juomassa shmpanjaa eikä niitä ahdista yhtään se, että sun aivokemias voi mennä koko sun loppuelämäksi sekaisin.
 

Yhteistyössä