Enpä olis uskonut, että voin pettyä näin (nettitreffiasiaa)

Alkuperäinen kirjoittaja Labamba:
olenko niinkuin ennen??? Livetreffit ei onnistu tähän hätään, on välimatkaa. Tapaaminen oli alustavasti sovittu..Toisaalta tekis mieli kysyä..
No mää varmaan suorilteni kysyisin kuka se tyyppi on.

Mitäpä sitä salaileen, jos asia askarruttaa. Helpommalla pääset kun tuot suoraan ilmi oman itsesi. Mutta tuo asia sillain esille, että olet vain utelias, älä sillain kaulimismeiningillä, että toinen säikähtää mustasukkaisuuttasi..

Mutta olen samaa mieltä, että yleisjuttelu ja kehumiset ja jopa pikku flirtti _varsinkin_ netissä, ei pitäisi olla maailman musertavin juttu..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Labamba:
? Mitähän tässä nyt sitten pitäis ajatella, olen (ko) hysteerikko vai onko mulla jopa järki päässä vaikka olen kuvitellut aina olevani tunne ihminen?!
Henk.koht.olen sitä mieltä että aikuinen joka pelkän nettituttavuuden perusteella tai muuten parin tapaamisen perusteella väittää olevansa rakastunut jne.ei ole kovin jalat maassa olevaa tyyppiä.
En tarkoita loukata ap:tä,(lähinnä ajattelin tuota miestä)mutta minusta aikuinen etenee rauhallisesti eikä elättele pilvilinnoja näissä asioissa.Monella kun on sitä elämää jo opittuna takanapäin,ja monesti lapsiakin.Mutta onhan meitä luonteitakin erilaisia,toki.
 

Yhteistyössä