Enpä olis uskonut, että voin pettyä näin (nettitreffiasiaa)

"tapasin" yhden miehen, jonka kans ekana kirjoiteltiin ja se soiteltiin, kerettiin jo suunnitella tapaamistakin ihan tosissaan. Tää mies oli paljon innokkaampi, kertoi jo siskolleenki minusta jne..
Äsken kävin lukemassa ilmoituksia, niin olikin laittanut eilen yhdelle naiselle kommenttia miten kaunis se on. Mulla on nyt ihan typerä olo..
Eipä se olekaan tänään viestitellyt kun pari kertaa. Mulla nimenomaan luki ilmoituksessa etten halua mitään pelimiehiä ja sanoin hänellekin.
Pari päivää sitten vielä vihjaili mulle mun ilmoituksen poistamisesta ja myös omansa.
Mä olen ollut tosi monta vuotta nyt yksinään ja tää oli eka jonka kans jopa soittelin. Kyllä on surku fiilis. En tiedä miten suhtaudun siihen enää. Äsken laittoi viestiä ja pahoitteli kun ei ole ehtinyt viestitellä mulle.
Sori, jonkun mielestä voi kuulostaa tyhmälle, mutta kun tää mies puhui mua ympäri ja oli valmis vaikka mihin. Minä olin se varovainen koko ajan. Olinkohan sitten liian varovainen?
Voinko mä kysyä häneltä hienovaraisesti onko kierroksessa montakin naista yhtäaikaa? Vai annanko vain olla?
Nää nettijutut on peestä!!!
 
tiiän
mulla on ihan samanlaisia kokemuksia, ja monta. ite pyrin aina olemaan varovainen ja edetä hitaasti, ja kuitenkin kohdalleni on sattunut jo kolme noin innokasta jotka suunnilleen ekasta viestistä lähtien ovat muka täysin myytyjä ja rakastuneita jne. aina ne jutut lässähtää, ei niihin kannata mennä mukaan.

älä välitä, netti on täynnä tuommoisia miehiä. etkä ole eka joka niihin on langennut.
 
poks
No sellastahan se touhu on nois nettijutuis. Ja ei kai siin mitään pahaa ole jos sanoo toista kauniiksi. Siellä kuitenkin seuraa haetaan ja jos sinä et ole antanut vastakaikua niin paljon kun mies tahtoo niin kai hänellä on kaikki ovet auki, suuntaan taikka toiseen.
 
Mutta, kai tässä on pahinta ettenkö ole jumatsuka Vieläkään oppinut tässä elämässä mitään. On jotenkin typerä olo..voisinko tosiaan kysyä? Miten mä laitan? Auttakaa mua naiset, olen tosi epävarma näissä jutuissa.
 
tiiän
Alkuperäinen kirjoittaja Labamba:
Mutta, kai tässä on pahinta ettenkö ole jumatsuka Vieläkään oppinut tässä elämässä mitään. On jotenkin typerä olo..voisinko tosiaan kysyä? Miten mä laitan? Auttakaa mua naiset, olen tosi epävarma näissä jutuissa.
voi kuule. mä oon langennut tuohon jo kolme kertaa, enkä ole varma olenko siltikään oppinut mitään..
siirryin kokonaan pois nettimarkkinoilta, ei mua oo sinne luotu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiän:
mulla on ihan samanlaisia kokemuksia, ja monta. ite pyrin aina olemaan varovainen ja edetä hitaasti, ja kuitenkin kohdalleni on sattunut jo kolme noin innokasta jotka suunnilleen ekasta viestistä lähtien ovat muka täysin myytyjä ja rakastuneita jne. aina ne jutut lässähtää, ei niihin kannata mennä mukaan.

älä välitä, netti on täynnä tuommoisia miehiä. etkä ole eka joka niihin on langennut.
Hui, kuulostaa pelottavan tutulta..Voitko yhtää kertoa mitään, apua jos sama tyyppi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Labamba:
Ja kertoi olevansa vähän "mustis" niistä kommenteistä mitä mä olin saanut. siis vi**u.
Siis olitteko jo sopineet, että olette "varattuja" (jos nyt netin välitse sellaista voi sopia, no tietysti voi jos sovitaan)? Jos ei ole tavannut, on sinänsä ihan normaalia että on montakin rautaa tulessa, mikäli ei ole erityisesti mitään muuta jo ilmassa.. kuulostaa vähän kinkkiseltä. Joko niin, että miehen mielestä suhteenne ei vielä ole tarpeeksi vakavalla asteella jotta ei muille kommentoisi tai sitten se kommentoi muille vaikka olisitte tavanneet ja seurustelisittekin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kl:
Aika monet ihmiset, jotka ovat netissä aktiivisesti treffipalstoilla tapailevat avoimesti useita samaan aikaan eivätkä näe siinä mitään kummallista.
Olen minäkin tapaillut useita miehiä yhtäaikaa mutta aina on ollut selkeintä, kuka on mainittavin ja kiinnostaako ketä tavata uudestaan ja ketä vain siksi, että ei ole parempaakaan sillä hetkellä. Jos olisi tosi ihastunut toiseen, tuskin kirjoittelisi muille naisille että ootpa kaunis.
 
tiiän
Alkuperäinen kirjoittaja Labamba:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiän:
mulla on ihan samanlaisia kokemuksia, ja monta. ite pyrin aina olemaan varovainen ja edetä hitaasti, ja kuitenkin kohdalleni on sattunut jo kolme noin innokasta jotka suunnilleen ekasta viestistä lähtien ovat muka täysin myytyjä ja rakastuneita jne. aina ne jutut lässähtää, ei niihin kannata mennä mukaan.

älä välitä, netti on täynnä tuommoisia miehiä. etkä ole eka joka niihin on langennut.
Hui, kuulostaa pelottavan tutulta..Voitko yhtää kertoa mitään, apua jos sama tyyppi..
mä luulen että näitä tän tyyppisiä miehiä on siellä netissä pilvin pimein.
yks näistä kolmesta oli vähän erilainen, en tavannut sitä treffipalstalla, vaan ihan facebookin kautta.
nää loput kaks oli samantyyppisiä keskenään. heti alusta saakka hyvin avoimia itsestään ja elämästään, kyselivät paljon ja kertoivat paljon kaikenlaista. viestejä sateli päivittäin kymmeniä, kun vauhtiin päästiin. hyvin nopeasti ottivat oman ilmonsa treffeiltä pois, sanoivat että ovat nyt löytäneet helmensä.. mitäs vielä..
toinen näistä kertoi että on puhunut musta jo äidilleen ja kavereilleen ja pyyteli mua matkalle kanssaan. tapaaminenkin sovittiin ja sinne menin. kun erottiin, sanoi vielä että mun pitää ehdottomasti tavata sen äiti.. toinen ehdotteli treffeillä vielä jatkoja jomman kumman luona, kieltäydyin kauniisti.. näihin päättyi niitten innokkuus, vaikka vielä treffeillä olivat molemmat innoissaan jne.
 
vieras
Siis ymmärsinkö oikein, että monet sopivat jo suhteesta ja puhuvat yhteisestä tulevaisuudesta ennen tapaamista? Huh huh! Nettideittailu on loistava tapa tutustua potentiaalisiin kumppaneihin jotka täyttävät omat valintakriteerit, mutta pikaisesti ehdokkaat on tavattava livenä. Ei sitä kemiaa muuten voi tietää ja muu taas on ihan turhaa ennen sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ymmärsinkö oikein, että monet sopivat jo suhteesta ja puhuvat yhteisestä tulevaisuudesta ennen tapaamista? Huh huh! Nettideittailu on loistava tapa tutustua potentiaalisiin kumppaneihin jotka täyttävät omat valintakriteerit, mutta pikaisesti ehdokkaat on tavattava livenä. Ei sitä kemiaa muuten voi tietää ja muu taas on ihan turhaa ennen sitä.
Samaa mieltä. Netissähän sitä just "tavataan" monta kerralla. Kokeillaa useampaa. Koska sitten kun livenä näkee niin ei välttämättä homma pelitäkkään.
 
No siis minusta voi olla monta rautaa tulessa, kun jutellaan vaan netissä, eikä ole edes tavattu.

Oikeastaan en edes tajua, että miksi loukkaannut siitä, varsinkin kun mies oli jo kysellyt sulta, että olisitteko yhdessä (=eli ei pidetä muita silmällä). Jos tuohon et suostunut, niin minusta sun ei pitäisi edes loukkaantua... Mutta eipä ajatuksilleen mitään voi, jos loukkaannut. Yritä kuitenkin nähdä se toisenkin puoli, jotta ei mahdollisesti hyvä rakkaustarina mene suotta pilalle..

Ja vielä tuosta kauniiksi kehumista.. Itse en näe sitä edes vikittelynä _välttämättä_. Se tyyppi voi olla joku vanha tuttu, kenties sukulainen tai sukulaisen hyvä kaveri tjms. Ei kannata kamalan nopeasti musertua suotta, voi olla, ettei tuossa ollut edes mitään "rautaa tulessa" ollenkaan.

Jokatapauksessa neuvoisin sua ottamaan asia samantien puheeksi. Sitä kautta voisitte saada avoimen suhteen, jos ja kun tapaatte.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No siis minusta voi olla monta rautaa tulessa, kun jutellaan vaan netissä, eikä ole edes tavattu.

Oikeastaan en edes tajua, että miksi loukkaannut siitä, varsinkin kun mies oli jo kysellyt sulta, että olisitteko yhdessä (=eli ei pidetä muita silmällä). Jos tuohon et suostunut, niin minusta sun ei pitäisi edes loukkaantua... Mutta eipä ajatuksilleen mitään voi, jos loukkaannut. Yritä kuitenkin nähdä se toisenkin puoli, jotta ei mahdollisesti hyvä rakkaustarina mene suotta pilalle..

Ja vielä tuosta kauniiksi kehumista.. Itse en näe sitä edes vikittelynä _välttämättä_. Se tyyppi voi olla joku vanha tuttu, kenties sukulainen tai sukulaisen hyvä kaveri tjms. Ei kannata kamalan nopeasti musertua suotta, voi olla, ettei tuossa ollut edes mitään "rautaa tulessa" ollenkaan.

Jokatapauksessa neuvoisin sua ottamaan asia samantien puheeksi. Sitä kautta voisitte saada avoimen suhteen, jos ja kun tapaatte.
kiitos, sain tuosta paljon ajateltavaa..:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Labamba:
olenko niinkuin ennen??? Livetreffit ei onnistu tähän hätään, on välimatkaa. Tapaaminen oli alustavasti sovittu..Toisaalta tekis mieli kysyä..

No ei sitä tartte mainostaa, johan kuulostaisit super mustasukkaselta.
Tuollainen useamman kanssa juttelu ja flirtti kuuluu tuonne.
 

Yhteistyössä