Enpä olisi uskonut tätä aloitusta tekeväni: mutta naapurin yh kyttää miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En luule että saisi miestäni, vaikka mies olisi sinkku... kyllä mies paremman saisi. Mutta on se musta huonoa käytöstä silti.
Joskus joutuu valitsemaan huonon käytöksen ja yksinäisyyden välillä. Mä olen elämäni varralla ystävystynyt monenkin sellaisen kanssa, johon mulla ei ole mitään seksuaalista kiinnostusta. Helpommin miesten kanssa kuin naisten kanssa. Ihan vaan siksi, että naisten suhteen on oltava aina hieman enemmän varovainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
En luule että saisi miestäni, vaikka mies olisi sinkku... kyllä mies paremman saisi. Mutta on se musta huonoa käytöstä silti.

Sun asenne tätä naista kohtaan on kyllä melkoinen. Ja varmaan on mahdollista, että se näkyy käytöksessäkin. Itse en haluaisi sinun tyyppisesi ihmisen kanssa olla tekemisissä, se, että pystyt latelemaan tuollaisia kommentteja ihmisestä, jonka kanssa et ole edes jutellut, kertoo kyllä paljon.

Mustasukkaisuutta pahimmillaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ap:n asenne on sellainen, että ehkä naapuri vaistoaa millainen tyyppi hän on ja siksi puhuu mieluummin miehen kanssa. :D Jos ihminen on todellakin kykeneväinen kuvittelemaan että joku "kyttää" hänen miestään, valittamaan siitä vielä jossain nettipalstalla ja vieläpä huomauttelemaan että "hänen lapsensa ei ole ihan suomalaisen kanssa tehty, mutta koska minun mieheni on vaaleatukkainen ja sinisilmäinen niin miesmaku ilmeisesti vaihtelee", niin se kertoo omaa kieltään siitä, millainen ihminen ap on. :) En haluaisi minäkään jutella hänen kanssaan. Herraisä, mitäs jos se nainen tarjoaa sulle ap kahvit, ajatteletko sitten että hän kyttää suakin? ;)

En ajattele. Päinvastoin, pitäisin sitä normaalina.

Mutta kesän aikaan oon tuota katsellut. Ja asenne on muotoutunut siinä, kun tajusin että ei hän mikään ujo tai halua olla omissa oloissaan... vaan ainoastaan miesseura kelpaa jutteluun.

Tänään menin pihalle, kun mies oli mennyt 5 min ennen ja näin porraskäytävästä että juttelee miehelle. Kun mä menin ei edes katsonut päin. Ja jörötti.

Olisko nyt kuitenkin niin, että sun mies hakeutuu tän naisen seuraan koska aina saat ne kiinni juttelemasta?
Ota nyt läpät pois silmiltä nainen. Tietysti sun mies vedättää sua ja kertoo sulle mitä haluat kuulla.

Meillä on 1 leikkipiha ja sinne mennään, jos ei mennä puistoon. Mies menee siihen ja joko tää yh tulee tai on jo siinä. Sen kahvikerran näin, kun tää yh oikein tuli (varmaan oli nähnyt että mies on siellä).

En mä oo mitenkään saanut kiinni juttelemasta. Mä oon vaan sanonut että ei edes tervehdi ja mies on kertonut mitä hänelle juttelee...

Meillä on 1 leikkipiha ja sinne mennään, jos ei mennä puistoon. Mies menee siihen ja joko tää yh tulee tai on jo siinä. Sen kahvikerran näin, kun tää yh oikein tuli (varmaan oli nähnyt että mies on siellä).

En mä oo mitenkään saanut kiinni juttelemasta. Mä oon vaan sanonut että ei edes tervehdi ja mies on kertonut mitä hänelle juttelee...
Sun mies juttelee ja juo kahvia naapurin kanssa. Suhun naapuri suhtautuu varauksella...ihan ymmärrettävästikin. Mikä on tässä se ongelma?

Sun asenne tätä naista kohtaan on kyllä melkoinen. Ja varmaan on mahdollista, että se näkyy käytöksessäkin. Itse en haluaisi sinun tyyppisesi ihmisen kanssa olla tekemisissä, se, että pystyt latelemaan tuollaisia kommentteja ihmisestä, jonka kanssa et ole edes jutellut, kertoo kyllä paljon.

Hän ei vaan oo ulkoisesti mieheni tyyppiä, ei sitten yhtään. Näenhän mä miltä tämä naapuri näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja JOO:
Mitä väliä vaikka koittaiski iskeä sun miestäs? Ei se sitä väkisin kuitenkaan saa "itelleen". Mitä se ketään hyödyttää että sä koitat laittaa kapuloita rattaisiin ( ei saa missään nimessä auttaa tätä naapuria missään tms) ? Jos sillä on mielihaluja pettää sua, taikka jopa jättää, niin kyllä se sen tekee, ennemmin tai myöhemmin, estelit sinä tai et.

Missä on sun itsetunto?

Joo, jos haluaa pettää. Mutta jos ei tajua, että "auttamisen" pyytämisellä on joku tarkoitus, niin musta on parempi tuoda mun kanta esiin, eli sanoin että en tykkää jos menee hänen asuntoon auttelemaan, kun tämä nainen selvästi ei oo vaan naapuriapua vailla. Ja se on mullekin nolo tilanne.

Mies ei uskonut, niin kokeilin tänään, kun tulin paikalle, miten käy.

"Kun tämä nainen selvästikään ei oo vaan naapuriapua vailla." ja miten tämä on nyt on sitten tullut aukottomasti ilmi? usko nyt, kun täällä on yritetty sulle sanoa. mutta ole epävarma itsestäsi ja miehestäsi, mitäpä se meitä muita haittaa. omasta elämästäsi vain teet vaikeeta ja parhaimmassa tapauksessa teet typerän itsestäsi myös miehesi silmissä.

No lähinnä naureskeltiin yhdessä tuolle naapurille tänään kun tultiin sisään. Mieskin näki miten käyttäytyy mun seurassa ja uskoi nyt miten erilaista se on.

Jos olisi vain naapuriapua vaille, niin mäkin kai kelpaisin :).

no mitä sä täällä sitten itket? oon lopen kyllästynyt näihin aloituksiin, joissa vain mollataan vieraita naisia ilman mitään kunnon syytä ja oletetaan, että jokainen ei-suhteessa oleva nainen on joku viettelijä. elä sinä omaa elämääsi ja anna muiden elää kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Joskus joutuu valitsemaan huonon käytöksen ja yksinäisyyden välillä. Mä olen elämäni varralla ystävystynyt monenkin sellaisen kanssa, johon mulla ei ole mitään seksuaalista kiinnostusta. Helpommin miesten kanssa kuin naisten kanssa. Ihan vaan siksi, että naisten suhteen on oltava aina hieman enemmän varovainen.

Edelleenkään en ymmärrä miksi naisia pitäisi varoa... sen sijaan varoisin miehiä, jotka haluaisivat "helpottaa" yh:n yksinäisiä öitä... näitäkin juttuja on tällä palstalla näkynyt, kun naapurin plösähtänyt äijä tule avittamaan.

Hän ei vaan oo ulkoisesti mieheni tyyppiä, ei sitten yhtään. Näenhän mä miltä tämä naapuri näyttää.

No, mutta jos se ei ole "miehesi tyyppiä", kuten sinä, niin sittenhän sulla ei ole mitään syytä huoleen!

Luultavasti on niin, että miehesi ei ole tämän yh-naapurisi tyyppiä. Jos olisi, niin ei se tosiaankaan kanniskelisi sille kahvia ja pullaa! Ihastusten seuraan ei noin rennosti tupata :)!

No jos joku ei ole miehesi tyyppiä, niin sitten hän ei ole, mutta ei se tarkoita, että se miehen tyyppi olisi jotenkin "parempi". Ylipäänsä, viisas ihminen ei arvota ihmisiä parempiin tai huonompiin. Kenties naapuri tosiaan vaistoaa asenteesi. Näkyyhän se naamasta jos pitää itseään toisia parempana. :)

Nyt on sitten valinnut sen yksinäisyyden. Koska seuraavan vuoden se olen tasan mä, joka tuossa leikkipihalla on 99 %. Mies käy joskus viikonloppuisin siinä.

Jos olisi tervehtinyt mua ja ollut edes neutraali, niin mulla ei olisi mitään asennetta häntä kohtaan. Syksyn, talven mittaan olisi ehkä tutustuttu paremmin ja hänkään ei olisi yksinäinen. Mä voin mennä puistoon kuten yleensä meenkin aamupäiviksi ja mulla on siellä seuraa. Häntä ei oo siellä näkynyt ja tuskin tulee, jos niin epäilee naisia.

Nyt on joko se ajatus, että kyttää miestäni tai ylipäätään pitää miesseuraa parempana kuin naisseuraa, ja kumpikaan ei musta ole puoleensavetävä ominaisuus. Eli nyt mä suhtaudun häneen varauksellisesti ja on vaikeampaa saada tästä sellaista edes hyvän päivän tuttuutta, tai neutraalia naapurisuhdetta.

Sun mies juttelee ja juo kahvia naapurin kanssa. Suhun naapuri suhtautuu varauksella...ihan ymmärrettävästikin. Mikä on tässä se ongelma?

No sitä mäkin ihmettelen. :D Taitaa olla vaan mustasukkaisuus tai oma epävarmuus. Sekin ihan ymmärrettävää, mutta voisihan sen myöntää suoraankin, sen sijaan että haukkuu täällä ihmistä, jonka kanssa ei ole edes jutellut.

Nyt on sitten valinnut sen yksinäisyyden. Koska seuraavan vuoden se olen tasan mä, joka tuossa leikkipihalla on 99 %. Mies käy joskus viikonloppuisin siinä.

Jos olisi tervehtinyt mua ja ollut edes neutraali, niin mulla ei olisi mitään asennetta häntä kohtaan. Syksyn, talven mittaan olisi ehkä tutustuttu paremmin ja hänkään ei olisi yksinäinen. Mä voin mennä puistoon kuten yleensä meenkin aamupäiviksi ja mulla on siellä seuraa. Häntä ei oo siellä näkynyt ja tuskin tulee, jos niin epäilee naisia.

Nyt on joko se ajatus, että kyttää miestäni tai ylipäätään pitää miesseuraa parempana kuin naisseuraa, ja kumpikaan ei musta ole puoleensavetävä ominaisuus. Eli nyt mä suhtaudun häneen varauksellisesti ja on vaikeampaa saada tästä sellaista edes hyvän päivän tuttuutta, tai neutraalia naapurisuhdetta.
Ja kun luet oman kirjoituksesi, varmasti huomaat, että yksinäisyys on tälle naiselle parempi vaihtoehto. Mä olen elämäni aikana tavannut useitakin kaltaisiasi naisia ja todennut yksinäisyyden paljon paremmaksi vaihtoehdoksi :) En pidä siitä, että ihmissuhteille asetetaan jotain ehtoja ja kun sellaista havaitsen, peräännyb välittömästi.

Sulla on oma seurasi, hänellä omansa.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
No ens kerralla huuat ovelta ku muija alkaa tarjoilla pullaa että "Vesa ny sisälle, tääl ois parempaaki torttua tarjolla!"

En ihan meinaa huutaa :).

Ja pullaa pääsee tarjoamaan seuraavan kerran melko monen viikon päästä. Meillä on tässä viikonloppumenoja.

Hupaisaa siinä pullassa oli myös se, että lapsille ei tarjottu.

Voihan se olla että kyttääkin, jotkut vaan on niin ketkuja, ja mitäs menetettävää hänellä oliskaan, valmiiksi jo yh
Sun kannattaa mennä juttelemaan tälle naiselle tosi ystävällisesti ja tuttavallisesti aina kun näet tän naisen, korostat puheissa kovasti mitä te miehen kanssa yhessä teette, tai meidänkin isäntä aina sanoo sitä tai tätä.. jolloin nainen selkeästi tajuaa missä mennään.
ystäväthän kandee pitää lähellä, ja viholliset vielä lähempänä :) Tutustut naiseen ja näytät hälle että teillä on miehesi kanssa hyvä ja toimiva suhde, jota ei kannata yrittää pilata millään.

Ja kun luet oman kirjoituksesi, varmasti huomaat, että yksinäisyys on tälle naiselle parempi vaihtoehto. Mä olen elämäni aikana tavannut useitakin kaltaisiasi naisia ja todennut yksinäisyyden paljon paremmaksi vaihtoehdoksi :) En pidä siitä, että ihmissuhteille asetetaan jotain ehtoja ja kun sellaista havaitsen, peräännyb välittömästi.

Ehtoja? Peruskäytöstavat kuten tervehtiminen?

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Anteeksi mutta viesteistä kyllä voi lukea, että kuinka moni täällä on yh ja ne jotka eivät ole, kyllä ymmärtävät ap:n jutun...

hieno juttu, että olet meedio! me yh:than ollaan sitä alempaa sakkia, tietenkin.

Ihan samaa mieltä. :) Kyllä oikein taas kylmää kun tätä ketjua lukee, että mitä naiset sanoo toisistaan ja tekee toisilleen selän takaan. Mä olen 99% varma, että yksikään mies ei menisi jonnekin nettipalstalle haukkumaan puolisonsa kanssa kahvittelevasta miehestä, että tällä on vähän kumman värinen lapsi, että hän ei ole riittävän "hyvä" puolisolle jne.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
No ens kerralla huuat ovelta ku muija alkaa tarjoilla pullaa että "Vesa ny sisälle, tääl ois parempaaki torttua tarjolla!"

En ihan meinaa huutaa :).

Ja pullaa pääsee tarjoamaan seuraavan kerran melko monen viikon päästä. Meillä on tässä viikonloppumenoja.

Hupaisaa siinä pullassa oli myös se, että lapsille ei tarjottu.

No onhan tuo nyt kieltämättä vähän... :D Mut yritä olla asian yläpuolella vaikka ärsyttääkin. Menet sinne pihalle ja työnnät koko pullan suuhun ja hymyilet taikinaisin hampain sille eukolle "-SUUT MAKIAKS!"

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Anteeksi mutta viesteistä kyllä voi lukea, että kuinka moni täällä on yh ja ne jotka eivät ole, kyllä ymmärtävät ap:n jutun...
Munusta on äärettömän surullista, jos joku elää parisuhteessa kykenemättä luottamaan puolisoonsa. Jos luottaa, kukaan ei ole suhteelle uhka. Ja jos kukaan ei ole uhka, sitä ei tarvitse edes ajatella asiaa.

Yhteistyössä