Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Valitettavasti erehdyt ja pahastiAlkuperäinen kirjoittaja uskon:minusta tuntuu vahvasti siltä että sinä olet yksi näistä tortuuun tarjooojista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Käsi sydämellä voin sanoa, että minä en edes tiedä, miten meidän talon nuoret ja kauniit sinkkunaiset käyttäytyvät miestäni kohtaanSiis oikeasti, ei me keskustella, miten paljon kukakin naapureista puhuu toiselle. Varmasti joku naapureista pitää enemmän miehestäni ja joku toinen taas enemmän minusta.. Ja mieheni on ollut autonkorjaus apuna naapurille, minä olen ollut muuttoapuna jne. Mutta ei me niistä sen enempää keskustella, saati että kyttäilisin erikseen mieheni perään.
Sitten sulla on aika kieroutunut mielikuvitusAlkuperäinen kirjoittaja uskon:ihan sinun kirjootuksista päättelin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tervehtimättä jättäminen on Ihan perushuonoa käytöstä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tervehtimättä jättäminen on Ihan perushuonoa käytöstä =)
No sitä se voi olla, mutta se ei suinkaan tarkoita, että ko. naapuri "kyttäisi" ap:n miestä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:ihan näin yleisesti, jos sinä ap nyt olet niin paljon sitä naapurin yh-naista parempi ja miehesi myös, niin miksi edes jaksat vääntää täällä tästä asiasta? jos on oikeasti tyytyväinen itseensä ja parisuhteeseensa, niin ei tuollaisia asioita edes huomioi. ja jos huomioikin, niin jättää ne omaan arvoonsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä itse kuvittelisit, jos joku mies juoksisi pihalle mukien, pullien ja termoskannun kanssa tarjoamaan sinulle kahvit ja sama mies lähinnä mulkoilisi miestäsi =)
No mä ajattelisin, että varmaan se on yksinäinen/seuran tarpeessa/pitää minusta mutta syystä tai toisesta ei pidä miehestäni. Ja se on ihan OK. Mä en koskaan halua olla niin pariutunut, että kaikkien minusta pitävien ihmisten pitää pitää myös kumppanistani, tai päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä itse kuvittelisit, jos joku mies juoksisi pihalle mukien, pullien ja termoskannun kanssa tarjoamaan sinulle kahvit ja sama mies lähinnä mulkoilisi miestäsi =)
No mä ajattelisin, että varmaan se on yksinäinen/seuran tarpeessa/pitää minusta mutta syystä tai toisesta ei pidä miehestäni. Ja se on ihan OK. Mä en koskaan halua olla niin pariutunut, että kaikkien minusta pitävien ihmisten pitää pitää myös kumppanistani, tai päinvastoin.