A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja kun luet oman kirjoituksesi, varmasti huomaat, että yksinäisyys on tälle naiselle parempi vaihtoehto. Mä olen elämäni aikana tavannut useitakin kaltaisiasi naisia ja todennut yksinäisyyden paljon paremmaksi vaihtoehdoksiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt on sitten valinnut sen yksinäisyyden. Koska seuraavan vuoden se olen tasan mä, joka tuossa leikkipihalla on 99 %. Mies käy joskus viikonloppuisin siinä.
Jos olisi tervehtinyt mua ja ollut edes neutraali, niin mulla ei olisi mitään asennetta häntä kohtaan. Syksyn, talven mittaan olisi ehkä tutustuttu paremmin ja hänkään ei olisi yksinäinen. Mä voin mennä puistoon kuten yleensä meenkin aamupäiviksi ja mulla on siellä seuraa. Häntä ei oo siellä näkynyt ja tuskin tulee, jos niin epäilee naisia.
Nyt on joko se ajatus, että kyttää miestäni tai ylipäätään pitää miesseuraa parempana kuin naisseuraa, ja kumpikaan ei musta ole puoleensavetävä ominaisuus. Eli nyt mä suhtaudun häneen varauksellisesti ja on vaikeampaa saada tästä sellaista edes hyvän päivän tuttuutta, tai neutraalia naapurisuhdetta.En pidä siitä, että ihmissuhteille asetetaan jotain ehtoja ja kun sellaista havaitsen, peräännyb välittömästi.
Sulla on oma seurasi, hänellä omansa.
Ja mistähän päättelet noin? Millainen mielestäsi siis olen? Naapuri joka uskalsi sanoa hei uudelle naapurille? Ihminen jonka kanssa hiekkisellä olo on yhtä helvettiä?
Mä olen sua pitänyt pikkuisen kivempana ihmisenä, mutta niin se palstailkeys näemmä asuu sussakin. Vaikka sulla onkin näitä näyttäviä varajeesus-tempauksia.