• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Ennustan parille kesän kunniaksi

  • Viestiketjun aloittaja kävin täällä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari66:
Tuleekohan sitä pienokaista koskaan meille?
Entäs miltäs tuo työelämän puoli näyttää - onko muutoksia tiedossa?
Kyllä näkyisi vauva tulevan. Se tuo teidän elämäänne paljon muutoksia, varsinkin sinä koet elämäsi olevan yhtä teatteria.
Miehestäsi en saa selvää kuvaa.

Kiitos todella paljon :flower: :flower:

Vähän meni kylmät väreet kun tulin tänään vasta lukemaan viestiä.
Aamulla sain raskaustestiin hailakan haamun meinaan.
Teetkö ihan työksesi tätä? Tai siis tarkoitan onko sinulla mahdollista varata aikaa? Jos on voitko laittaa yhteystietoja YV:llä.
 
vieras
Mulle kanssa jos kerkiät ennustaa niin olisin kiitollinen, eli ensiksikin, saanko työpaikan johon olen hakenut? Entä saammeko ostettua piakkoin ok-talon? Parisuhde, miten meillä menee tulevaisuudessa? Lapset, tuleeko muutosta isoimman lapsen olosuhteisiin, kenties muutto isän luo tms.?
 
kävin täällä
Olipas kiva lukea positiivistakin palautetta. En tee tätä todellakaan työkseni, kuten sanoin tuossa alussa, vasta harjoittelen.
Jos jollain on unista kysyttävää voin yrittää auttaa.

 
Mulle saa ennustaa :wave: Kysynpä että mitä nuo mun kaikki väkivaltaiset/kauhu-unet tarkoittavat? Lähes aina veri lentää ja joku kuolee ja monesti on myös isompia eläimiä unessa joita pelkään ihan hulluna..
 
kävin täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Mulle saa ennustaa :wave: Kysynpä että mitä nuo mun kaikki väkivaltaiset/kauhu-unet tarkoittavat? Lähes aina veri lentää ja joku kuolee ja monesti on myös isompia eläimiä unessa joita pelkään ihan hulluna..
Väkivvaltaiset unet ovat alitajunnan pelkoja ennenkaikkea.
Mitä eläimiä pelkäät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Mulle saa ennustaa :wave: Kysynpä että mitä nuo mun kaikki väkivaltaiset/kauhu-unet tarkoittavat? Lähes aina veri lentää ja joku kuolee ja monesti on myös isompia eläimiä unessa joita pelkään ihan hulluna..
Väkivvaltaiset unet ovat alitajunnan pelkoja ennenkaikkea.
Mitä eläimiä pelkäät?

Leijonia, karhuja, poroja.. Unessa ne yleensä jahtaavat minua ja olen aivan paniikissa..
 
mira
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä :
Olipas kiva lukea positiivistakin palautetta. En tee tätä todellakaan työkseni, kuten sanoin tuossa alussa, vasta harjoittelen.
Jos jollain on unista kysyttävää voin yrittää auttaa.
mitä tarkoittaa oman lapsen hukkuminen unessa?
näin hukkumisen,naarauksen ja hautajaiset.poika lapsi 12v
 
kävin täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Mulle saa ennustaa :wave: Kysynpä että mitä nuo mun kaikki väkivaltaiset/kauhu-unet tarkoittavat? Lähes aina veri lentää ja joku kuolee ja monesti on myös isompia eläimiä unessa joita pelkään ihan hulluna..
Väkivvaltaiset unet ovat alitajunnan pelkoja ennenkaikkea.
Mitä eläimiä pelkäät?

Leijonia, karhuja, poroja.. Unessa ne yleensä jahtaavat minua ja olen aivan paniikissa..
Aikamoinen kaarti. Karhu on äiti ja äidillisyyden symboli.
Tunnetko, että äitisi jotenkin ahdistaa sinua.
Leijona on auktoritettien pelkoa, mitä myös karhu äïti symbolina edustaa.
Poro edustaa erilaista elämäntapaa jota karkuun juokset.
Voisiko olla niin, että haluat elää elämääsi niin kuin haluat ilman muiden elämäntapa neuvoja.
 
Enkelien äiti
Esikoinen syntyi enkelinä, toinen raskaus meni kesken alkuvaiheessa... Joko tämän vauvan saisimme pitää joka masussani köllii? Eikös se tyttö ole? Näin unet ovat mulle kertoneet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
Mulle saa ennustaa :wave: Kysynpä että mitä nuo mun kaikki väkivaltaiset/kauhu-unet tarkoittavat? Lähes aina veri lentää ja joku kuolee ja monesti on myös isompia eläimiä unessa joita pelkään ihan hulluna..
Väkivvaltaiset unet ovat alitajunnan pelkoja ennenkaikkea.
Mitä eläimiä pelkäät?

Leijonia, karhuja, poroja.. Unessa ne yleensä jahtaavat minua ja olen aivan paniikissa..
Aikamoinen kaarti. Karhu on äiti ja äidillisyyden symboli.
Tunnetko, että äitisi jotenkin ahdistaa sinua.
Leijona on auktoritettien pelkoa, mitä myös karhu äïti symbolina edustaa.
Poro edustaa erilaista elämäntapaa jota karkuun juokset.
Voisiko olla niin, että haluat elää elämääsi niin kuin haluat ilman muiden elämäntapa neuvoja.
kiitos sinulle
=)
 
kävin täällä
Alkuperäinen kirjoittaja mira:
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä :
Olipas kiva lukea positiivistakin palautetta. En tee tätä todellakaan työkseni, kuten sanoin tuossa alussa, vasta harjoittelen.
Jos jollain on unista kysyttävää voin yrittää auttaa.
mitä tarkoittaa oman lapsen hukkuminen unessa?
näin hukkumisen,naarauksen ja hautajaiset.poika lapsi 12v
Hukkuminen sinänsä ei ole mikään huono asia. Koska tämä oli sinun unesi kuvaa uni sinun ajatukisasi poikaan, hukkuminen voi heijastaa omia pelkojasi. 12-vuotias elää aika tunnemylläkkää alkaneiden puberteetteineen ja näin ollen voisi ajatella, että hän hukkuu omiin tunteisiinsa. Sinä koet, että jäät jotenkin hänen elämässään ulkopuolelle ja muut auttavat häntä enemmän kuin sinä.
Hautajaiset unessa aina uuden alku.
Kaikki on oikein hyvin ellei paremmin.
 
tiukuli
Oi ehtisitkö ja jaksaisitko katsoa mitä näet minun elämästäni? Näetkö milloin saan esikoiseni? Entä osaatko kertoa kuinka monta lasta saan yhteensä? Entä miten käy opiskelujeni? Ja vielä parisuhteesta, näetkö mitään muutoksia? Kiitos kovasti jos vastaat!

Ole kiitollinen lahjastasi!
 
mira
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja mira:
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä :
Olipas kiva lukea positiivistakin palautetta. En tee tätä todellakaan työkseni, kuten sanoin tuossa alussa, vasta harjoittelen.
Jos jollain on unista kysyttävää voin yrittää auttaa.
mitä tarkoittaa oman lapsen hukkuminen unessa?
näin hukkumisen,naarauksen ja hautajaiset.poika lapsi 12v
Hukkuminen sinänsä ei ole mikään huono asia. Koska tämä oli sinun unesi kuvaa uni sinun ajatukisasi poikaan, hukkuminen voi heijastaa omia pelkojasi. 12-vuotias elää aika tunnemylläkkää alkaneiden puberteetteineen ja näin ollen voisi ajatella, että hän hukkuu omiin tunteisiinsa. Sinä koet, että jäät jotenkin hänen elämässään ulkopuolelle ja muut auttavat häntä enemmän kuin sinä.
Hautajaiset unessa aina uuden alku.
Kaikki on oikein hyvin ellei paremmin.
kiitoksia kovasti.pelkäsin jo pahinta.
 
onko sulhaseni oikeasti se oikea? eli tulemmeko yhdessä onnellisiksi ja lopun ikää yhdessä olemaan? ja lapsia, tuleeko? joko plussaisin ens kuussa?

ihana kun teet näitä ennustuksia! Hyvää kesää sinulle :wave:
 

Yhteistyössä