• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Ennustan parille kesän kunniaksi

  • Viestiketjun aloittaja kävin täällä
  • Ensimmäinen viesti
kävin täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos:
Mulle kiitos...
Olen 38 v. kolmen lapsen äippä. Ristiverinen ja työtön.
Mitä näet tulevassa? Työ, terveys? Parisuhde?
Näkisin yhden lapsen, mutta häne ei ole vauva vaan melkein leikki-ikäinen jo. Tulee yllättäen perheeseenne.......en oikein ymmärrä.

Selitän miten näen eli istutte pöydässä sinä ja kolme lasta, selkäsi takana ulko ovo on raollaan ja tämä lapsi tulee sisään ja istuutuu kanssanne pöytään.
Olet surullinen, joku asia menneisyydestä painaa sinua kovin ja tämä lapsi lohduttaa sinua.

Työ asioissa näytetään käytännöllisyyttä, lähes maatalon emäntä tyyppistä uutteruutta.
Parisuhteessa mies elää omissa maailmoissaan ja katselee sivusta.
 
kävin täällä
Alkuperäinen kirjoittaja andrea:
Mulle!

Montako lasta meille tulee, kumpaa sukupuolta? Miten meidän elämä etenee eteenpäin? Paranenko minä koskaan tästä masennuksesta? Entä siskoni?
Lapsia en uskalla katsoa sen enempää. Toipumisesi masennuksesta vie aikaa ja saat viestin joka auttaa sinua paranemisessa.
Vaikka ilma tuntuu paksulta, muista silti hengittää.
Vaikka aurinko häikäisee uskalla antaa sen paistaa.
raha asiat korjaantuvat yllättävällä tavalla ja tämä viesti liittyy siihen.
 
Amppari
Toi työelämä mietityttää kun ei löydy sitä omaa "uraa". hanttihommia hanttien perään, alkaa tympiä. Perheelline, 34v. olen joe teeti enää ihan tyttönenkään. Näkisitkös että jo vihdoin löytyisi jotain mielekästä ja pidempiaikaisempaa duunia?
 
kävin täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Amppari:
Toi työelämä mietityttää kun ei löydy sitä omaa "uraa". hanttihommia hanttien perään, alkaa tympiä. Perheelline, 34v. olen joe teeti enää ihan tyttönenkään. Näkisitkös että jo vihdoin löytyisi jotain mielekästä ja pidempiaikaisempaa duunia?
Otan sut välistä kun nousi heti sinulle.
Jotain puuna kanssa työskentelemistä nousee, käsillä tekemistä. Uskallusta lähteä johonkin ihan uuteen.
 
kävin täällä
Alkuperäinen kirjoittaja jutta:
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja jutta:
kuinka poikani asiat menee?entä muun perheen?
Hyvin menee pojan asiat, tarvitsee nyt tukea ja rakkautta, sellaista ihmistä joka on kuin muuri.
kiitos.kuka tämä ihminen voisi olla?äiti,isä vai joku kodin ulkopuolinen henkilö?
Sinä itse voit se olla. Hän tarvitsee jonkun johon purkaa paha olo ja joka kestää sen järkähtämättä ja tyynesti. Luotettava.
 
Amppari
Alkuperäinen kirjoittaja kävin täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Amppari:
Toi työelämä mietityttää kun ei löydy sitä omaa "uraa". hanttihommia hanttien perään, alkaa tympiä. Perheelline, 34v. olen joe teeti enää ihan tyttönenkään. Näkisitkös että jo vihdoin löytyisi jotain mielekästä ja pidempiaikaisempaa duunia?
Otan sut välistä kun nousi heti sinulle.
Jotain puuna kanssa työskentelemistä nousee, käsillä tekemistä. Uskallusta lähteä johonkin ihan uuteen.
Jaahas, mielenkiintoista! (Kyllpä vilisi muuten virhelyöntejä edellinen viestini, pimeessä kirjotan;)
Toimistotöitä olen tehnyt nyt viime vuodet, joten ois todellakin uutta alaa tuo "puutyö".
:)
 
Rakas salarakas
Voisitko vastata minulle? Tuleeko kummankaan miehen kanssa enää mitään, vai menetänkö molemmat? Olen naimisissa, 4 lasta ja rakastunut 6 vuotta nuorempaan mieheen....
 

Yhteistyössä