Ennustan muutamalle

  • Viestiketjun aloittaja akka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja toinen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:
32v. 16 vihreä
Montako lasta näet minulle ja näetkö milloin tämä mahassa oleva syntyisi? Ja pitääkö ultrassa sanottu sukupuoli paikkansa?
sanottiinko ultrassa, että se on poika? jos, niin se pitää paikkaansa. syntymäpäivää on vaikea sanoa, marraskuu tuntuisi liian kaukaiselta ajalta, mutta se on mielessäni..
Pojaksihan tuo epeli katsottiin =) LA mulla on elokuussa, että sitä vaan mietin, että syntyyköhän ajoissa vai meneekö yli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
27v nro 26, turkoosi ja montako lasta tulen elämäni aikana saamaan? :D
Näen että olet tällähetkellä tilanteeseesi tyytyväinen, hieman ehkä myös sterssaantunut. Koet olosi hiljalleen helpottuneeksi etkä kaipaa lähiaikoina lisää paineita. Näen että lapsi lukumääräsi on 2.

:eek: :LOL: No en mä kyllä ole ajatellut lapsistani luopua ja niitä on jo nyt yli 2 :D
Kortin jonka nostin kertoi, että 2 lasta on sinulle oikea luku. Voiko tämä liittyä siihen että koet jossain tilanteessa osan lapsista olevan vähemmän merkityksettömiä sinulle, tai koetko heidät jotenkin olleen sinulle taakkana?
No kyllä sun kortit nyt vaan pissii sua silmään :)

Toki noista lapsista JOKAINEN on ajoittain omalla tavallaan taakka. Ihan samalla tapaa kuin mies ja koiratkin on. Mutta ei lapsista kukaan koskaan ole vähemmän merkityksetön tms :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:
Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:
Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:
21v, 23, turkoosi\petrooli
Haluan tietää että saanko unelmieni opiskelupaikan juuri olleesta täydennyshausta?
:attn:
!!!!!!!!
Voi juma :D Mä oon saman ikäinen ja mulla on samat lempivärit!!! Ja melkein samaa olisin kysymässä! :LOL:
Eli oon 21v, mun lempinumero on 8 ja lempiväri on turkoosi/petroolinsininen.
Pääsenkö mä edes opiskelemaan johonkin täydennyshaussa hakemaani kouluun? Lukioon vai amikseen? :D
 
toinen akka
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:
Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:
Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:
21v, 23, turkoosi\petrooli
Haluan tietää että saanko unelmieni opiskelupaikan juuri olleesta täydennyshausta?
:attn:
!!!!!!!!
Voi juma :D Mä oon saman ikäinen ja mulla on samat lempivärit!!! Ja melkein samaa olisin kysymässä! :LOL:
Eli oon 21v, mun lempinumero on 8 ja lempiväri on turkoosi/petroolinsininen.
Pääsenkö mä edes opiskelemaan johonkin täydennyshaussa hakemaani kouluun? Lukioon vai amikseen? :D
pääset molempiin, amis tuntuu oikealta vaihtoehdolta.
 

Yhteistyössä