Anu
25v,4onnen nunero ja lempiväri violetti
Kysymys: Löydänkö hyvän miehen itselleni ja lapselleni? Milloin?
työkuviot jatkuvat kuin ne ovat - viihdyt näin vaikka kaipailetkin jotain muuta. rakkaudessa tulee tapahtumaan jotain uutta, tapaat jonkun, joka antaa uutta pontta rakkauselämääsi.Alkuperäinen kirjoittaja Neljän äiti:Nostan vielä - Voi kun minullekin ennustettaisiinAlkuperäinen kirjoittaja Neljän äiti:40 v, 3, valkoinen.
Työ- ja rakkauskuviot kiinnostavat.
ei, nämä kaksi riittääAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:35v, 8, vihreä.
Tuleeko meille vielä lisää lapsia?
Kiitos <3 Ei siis ole sypää mitä pelkään?? Voi kun vastaisit vielä tähän ole niin kiltti. Tämä on minulle todella tärkeää..Alkuperäinen kirjoittaja toinen akka:saat selvyyden sairaudestasi pian, se ei ole vakava, mutta vaatii silti vaivalloista hoitoaAlkuperäinen kirjoittaja katja:26 7 pinkki. Onko minulla vakava tauti ja saanko huomenna selvyyden?
myöhemmin, hoitoja vaatii ja sinnikkyyttä, 2lasta näenAlkuperäinen kirjoittaja lapseton:27v, 12, turkoosi
Saanko koskaan lasta/lapsia?
saisinko minäkin vastauksen?Alkuperäinen kirjoittaja justiina:Ikä 25v, lempinumero 8, lempiväri violetti. Milloin saan töitä ja millainen paikka on?
Anteeksi tarkoitin syöpää..Mun pitää kohta lähteä koneelta, mut vähän aikaa vielä kerkeen oottaan jos vaikka vastaatAlkuperäinen kirjoittaja katja:Kiitos <3 Ei siis ole sypää mitä pelkään?? Voi kun vastaisit vielä tähän ole niin kiltti. Tämä on minulle todella tärkeää..Alkuperäinen kirjoittaja toinen akka:saat selvyyden sairaudestasi pian, se ei ole vakava, mutta vaatii silti vaivalloista hoitoaAlkuperäinen kirjoittaja katja:26 7 pinkki. Onko minulla vakava tauti ja saanko huomenna selvyyden?
Minäkin vastausta kaipailen?Alkuperäinen kirjoittaja Anu:25v,4onnen nunero ja lempiväri violetti
Missä näet meidän asuvan? Onko kyseessä tulevaisuudessa kaksosraskaus?Alkuperäinen kirjoittaja toinen akka:kolme lasta, en näe sinua pk-seudullaAlkuperäinen kirjoittaja täti:37v nro 10, vihreä, montako lasta tulen elämäni aikana saamaan? muutammeko pois pk-seudulta?
Voi kun olisinkin ollut, mutten voi olla.Alkuperäinen kirjoittaja toinen akka:olet jo raskaana, eli tulette.Alkuperäinen kirjoittaja tipitii:25v, 5, punainen
Tulemmeko saamaan neljännen lapsen 2011 vuoden aikana?