Harmaa
Ja lapsen haluaisin...Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:41 v. - 8 - harmaa
Ja lapsen haluaisin...Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:41 v. - 8 - harmaa
Pojaksihan tuo epeli katsottiin =) LA mulla on elokuussa, että sitä vaan mietin, että syntyyköhän ajoissa vai meneekö yli.Alkuperäinen kirjoittaja toinen akka:sanottiinko ultrassa, että se on poika? jos, niin se pitää paikkaansa. syntymäpäivää on vaikea sanoa, marraskuu tuntuisi liian kaukaiselta ajalta, mutta se on mielessäni..Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:32v. 16 vihreä
Montako lasta näet minulle ja näetkö milloin tämä mahassa oleva syntyisi? Ja pitääkö ultrassa sanottu sukupuoli paikkansa?
Lisään vielä, että montako lasta tulemme saamaan?Alkuperäinen kirjoittaja kk:21v, 5, valkoinen, kumpaa sukupuolta seuraava lapsemme on?
!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka::attn:Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:21v, 23, turkoosi\petrooli
Haluan tietää että saanko unelmieni opiskelupaikan juuri olleesta täydennyshausta?
saat selvyyden sairaudestasi pian, se ei ole vakava, mutta vaatii silti vaivalloista hoitoaAlkuperäinen kirjoittaja katja:26 7 pinkki. Onko minulla vakava tauti ja saanko huomenna selvyyden?
et vielä, mutta tulevaisuudessa kyllä!Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka::attn:Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:21v, 23, turkoosi\petrooli
Haluan tietää että saanko unelmieni opiskelupaikan juuri olleesta täydennyshausta?
ikävä kyllä lasta ei tule..Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:Ja lapsen haluaisin...Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:41 v. - 8 - harmaa
kyllä päädyt ja silloin tulet olemaan todella onnellinen.Alkuperäinen kirjoittaja piippo:23v 25 violetti päädynkö koskaan yhteen sielunkumppanini kanssa?
No kyllä sun kortit nyt vaan pissii sua silmäänAlkuperäinen kirjoittaja akka:Kortin jonka nostin kertoi, että 2 lasta on sinulle oikea luku. Voiko tämä liittyä siihen että koet jossain tilanteessa osan lapsista olevan vähemmän merkityksettömiä sinulle, tai koetko heidät jotenkin olleen sinulle taakkana?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja akka:Näen että olet tällähetkellä tilanteeseesi tyytyväinen, hieman ehkä myös sterssaantunut. Koet olosi hiljalleen helpottuneeksi etkä kaipaa lähiaikoina lisää paineita. Näen että lapsi lukumääräsi on 2.Alkuperäinen kirjoittaja chef:27v nro 26, turkoosi ja montako lasta tulen elämäni aikana saamaan?
No en mä kyllä ole ajatellut lapsistani luopua ja niitä on jo nyt yli 2
kyllä saat, tulevat siis.Alkuperäinen kirjoittaja vieras 2:25v, 7, ruskea: Saanko kaikki lapseni nykyisen mieheni kanssa?
Voi juma Mä oon saman ikäinen ja mulla on samat lempivärit!!! Ja melkein samaa olisin kysymässä!Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka::attn:Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:21v, 23, turkoosi\petrooli
yksi ei ole, jotain sairautta hänellä on. ei kuitenkaan hengenvaarallista. muut okAlkuperäinen kirjoittaja vieras:22 v ,lempinumero 8, violetti
onko lapseni terveitä?
saatte talon myytyä, ja sitä myöten elämännekin helpottaa. ole kärsivällinen!Alkuperäinen kirjoittaja saras:32v.,8,vihreä.
saammeko talon myytyä?
miltä tulevaisuus näyttää?
Vielä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nostan tämän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:23v, lempinumero 14, violetti.
Saammeko lisää lapsia, montako lasta yhteensä?
pääset molempiin, amis tuntuu oikealta vaihtoehdolta.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Voi juma Mä oon saman ikäinen ja mulla on samat lempivärit!!! Ja melkein samaa olisin kysymässä!Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka::attn:Alkuperäinen kirjoittaja viljonkka:21v, 23, turkoosi\petrooli
Eli oon 21v, mun lempinumero on 8 ja lempiväri on turkoosi/petroolinsininen.
Pääsenkö mä edes opiskelemaan johonkin täydennyshaussa hakemaani kouluun? Lukioon vai amikseen?