Ennustajaa paikalla?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:
mihin sinä ennustajaa tarvitset? 50% mahdollisuus, että olet raskaana. käy ostamassa testi ja tee se, kun menkat ovat myöhässä. sitten sen tiedät =)

Höppänä kauheessa vauvakuumeessa :) Mutta oikeassa olet.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku myy:
mihin sinä ennustajaa tarvitset? 50% mahdollisuus, että olet raskaana. käy ostamassa testi ja tee se, kun menkat ovat myöhässä. sitten sen tiedät =)

niin..kyllä minä tuon ajan muistan, kahdesti sen kokeneena :D kaiken tahtoisi nyt, heti ja vähintäänkin välittömästi..varsinkin sen vauvamasun!!

mutta hyvät mahikset teillä ainakin on ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku myy:

niin..kyllä minä tuon ajan muistan, kahdesti sen kokeneena :D kaiken tahtoisi nyt, heti ja vähintäänkin välittömästi..varsinkin sen vauvamasun!!

mutta hyvät mahikset teillä ainakin on ;)

Toivotaan että nyt tärppäis. :) *Haaveilee vauva-masusta.*

Ai mistäs sä ton 50% todennäköisyyden repäsit?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

no paljos se siun mielestä sitte on? se todennäkösyys?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Onko sun mielestä lotossakin 50% mahdollisuus voittaa? Että joko voittaa tai sitten ei?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Onko sun mielestä lotossakin 50% mahdollisuus voittaa? Että joko voittaa tai sitten ei?

no totaah... taisit justiinsa vastata itte omaan kysymyksees... :whistle: :xmas: B)

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
niin, minustakin 50%

joko kyllä tai ei :D

Siis ootteko te noin yksinkertaisia?

no kuinka niin?

eikös siinä oo just ne mahollisuuet että joko on tai ei ole raskaana. ei voi olla esim. 30%:sti raskaana...

vai mitähän sie mahat nyt tarkottaa?

se on vähän miten tuon ymmärtää.
ei voittoon ole mahdollisuus 50/50, mutta vastaukseen KYLLÄ tai EI toi 50/50 minusta käy.
todennäköisyyslaskentaa suurempaa ei tähän tarvi.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
se on vähän miten tuon ymmärtää.
ei voittoon ole mahdollisuus 50/50, mutta vastaukseen KYLLÄ tai EI toi 50/50 minusta käy.
todennäköisyyslaskentaa suurempaa ei tähän tarvi.

no juuri näin. :D

Olen luotettava ennustaja ja tiedän että olet raskaana. Tiedän myös että jopa suurin osa tämän palstan ihmisistä ei ymmärrä todennäköisyyksistä ja tilastoista mitään, mutta uskoo ennustajiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja:
Olen luotettava ennustaja ja tiedän että olet raskaana. Tiedän myös että jopa suurin osa tämän palstan ihmisistä ei ymmärrä todennäköisyyksistä ja tilastoista mitään, mutta uskoo ennustajiin.

milloinkas mie meen synnyttämään??? =)

Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja:

milloinkas mie meen synnyttämään??? =)

Sitten kun on aika =)

Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Ennustaja ennustaa sitte mullekki. Koska mä saan vauvan ja koska mennään naimisiin...

ensin tartun tuohon naimisiin. eli onko tarkoitus mennä minun kanssa naimisiin?

:kieh: vauva-asiaan vastaus on kuitenkin hyvin suurella todennäköisyydellä, että vauva tulee ennen tai jälkeen naimisten.

Alkuperäinen kirjoittaja munakukkaro:
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Ennustaja ennustaa sitte mullekki. Koska mä saan vauvan ja koska mennään naimisiin...

ensin tartun tuohon naimisiin. eli onko tarkoitus mennä minun kanssa naimisiin?

:kieh: vauva-asiaan vastaus on kuitenkin hyvin suurella todennäköisyydellä, että vauva tulee ennen tai jälkeen naimisten.

*pusspuss* just sun kanssa... :D

Yhteistyössä